Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dziś pomierzyłem w astrolocie ciśnienie i wynosiło patrzac od strony kierowcy: 1 cyl.- 12.6 bar 2 cyl.- 14 bar 3 cyl.- 14 bar 4 cyl.- 12.6 bar. Moje pytanie jest takie czy takie wartości są dopuszczalne ponieważ ostatnio zaczeło ubywac oleju ( pomijając to że musze nałożyc silkon pod obudowe walka bo jest wyciek) ale ubytek byl ostatnio znaczacy ok. 1L. po przejechaniu okolo 500-600 km. Dodam ze byla ostatnio wymieniana UPG i od tamtego czasu zaczął stukać jeden z popychaczy. Spaliny nie są niebieskie nie kopci nadmiernie, jedyne co widac z wydechu to para poniewaz szybko znika. Przy takich wartosciach cisnienia gdzie szukac problemow z tym olejem (koniec pierścieni na 1 i 4 cylindrze?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/56636-ci%C5%9Bnienie-spr%C4%99%C5%BCania/
Udostępnij na innych stronach

o ile się nie mylę dopuszczalne wahania sprężania między cylindrami to 10% sprawdź czy nie cieknie ci z miski jeżeli nie cieknie to zrób próbę olejową a czy planowałeś głowicę? przy wymianie upg?

Edytowane przez djrobson87

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/56636-ci%C5%9Bnienie-spr%C4%99%C5%BCania/#findComment-460590
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No właśnie jest uszkodzona uszczelka miski i pod obudowa walka do tego jeszcze chyba siemering od DIS. A uszczelke wymienial fachmen i pewnie nie byla planowana. No nic wymienie dla pewnosci jeszcze raz i dam do splanowania tym razem zrobie to sam bo dysponuje juz kluczem dynamo.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/56636-ci%C5%9Bnienie-spr%C4%99%C5%BCania/#findComment-461949
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem kompresje masz ok. mozesz zrobic próbe olejową. Zlikwiduj wycieki i zobacz ile znika oleju. moze podczas jazdy olej jest wyrzucany z miski. i nie zauwazasz duzego wycieku

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/56636-ci%C5%9Bnienie-spr%C4%99%C5%BCania/#findComment-462371
Udostępnij na innych stronach

Juz wszystko jasne stuki i reszta doledliwosci wychodza z tego ze spec poskladal wszystko bez czyszczenia kanalow i ogolnie wszystkiego dzisiaj zdjalem pokrywe zaworow i szok. Walek na jednym cylindrze wy..bany na maxa przez jakis okres nie dostawal sie tam olej a jezeli sie dostawal to w znikomych ilosciach. Efekt jest taki ze mam walek do wymiany czyli pociagnie po kieszeni. Stad stuki i puki popychaczy. Pelno tam ( w tej jednej komorze) opilkow z olejem widac ze byl brak smarowania jeszcze nie widzialem tak wyrabanego walka.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/56636-ci%C5%9Bnienie-spr%C4%99%C5%BCania/#findComment-462979
Udostępnij na innych stronach

A mogl by ktos podeslac zdjecie walka od C14SE bo ja swojego nie wyjalem jeszcze a stoi u kumpla w garazu a na necie widze ze do c14nz jest inny niz w se i nie wiem jaki zamowic bo kazdy inny opis do produktu daje i juz zglupialem.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/56636-ci%C5%9Bnienie-spr%C4%99%C5%BCania/#findComment-463035
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności