Gość damwar Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Wymienialem żarowki w astrze h 2007r,podczas wymiany odpiołem filtr powietrza i z drugiej strony kostke umiejscowiona przed bezpiecznikami,nastepnie po podłaczeniu wszytkiego lampki na desce rozdzielczej gasna inaczej jak przedtem.mianowicie lampka samochodzik z kluczykiem nie znika i lampka od pompy gasna dopieo po uruchomieniu samochodu wczesniej przynajmniej ta z samochodzikiem gasla od razu nie pamietam jak bylo z druga,prosze o jakies sugestie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56709-wymiana-%C5%BC%C4%85r%C3%B3wki-i-b%C5%82ad/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 błędy sczytasz samemu - jak? na forum znajdziesz. robiłeś to na zapłonie? pewnie przez tą kostkę... po co ją odpinałeś, wystarczyło wyjąć z gniazda nie rozłączając   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56709-wymiana-%C5%BC%C4%85r%C3%B3wki-i-b%C5%82ad/#findComment-460866 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damwar Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 błędy sczytasz samemu - jak? na forum znajdziesz. robiłeś to na zapłonie? pewnie przez tą kostkę... po co ją odpinałeś, wystarczyło wyjąć z gniazda nie rozłączając Czyli wychodzi na to ze bład jest tylko nieaktywny,wykasowac poprzez kompa?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56709-wymiana-%C5%BC%C4%85r%C3%B3wki-i-b%C5%82ad/#findComment-461090 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 jak kontrolka gasnie zaraz po uruchomieniu silnika to nieaktywny. pojezdzij troche - moze sama zgasnie... no i nie musisz pisac o tym samym problemie w roznych postach - masz jeden, trzymaj sie go   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56709-wymiana-%C5%BC%C4%85r%C3%B3wki-i-b%C5%82ad/#findComment-461093 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damwar Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Dzieki za sugestie,mam jescze jedno pytanie,jak wiadomo od czasu do czasu wypala sie filtr dpf,wyglada to tak ze samochod chodzina obrotach okolo 0,9tys tak jak by na jeden gar nie palil pochodzi tak z 5min samoczynnie schodzi do prawidlowej ilosci obrotow.Moje pytanie brzmi czy podczas wypalania wskazane jest jechac i przycinac tak aby trzymal te 2,5 3 tys obrotow czy nie szkodzi mu to jak sie zdazy ze stoi i sam robi to wypalanie?Czesto sie zdarza ze zaczyna wypalanie pod domem ogolnie jezdze po miescie.Wydaje mi sie ze to bez roznicy ale jesli mozna prosze o opinie z gory dzieki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56709-wymiana-%C5%BC%C4%85r%C3%B3wki-i-b%C5%82ad/#findComment-461107 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 w nazwie i w instrukcji jest bezobsługowy... więc teoretycznie nie powinieneś się o filtr martwić. W praktyce lepiej jechać niż stać w korku/parkingu. Jak często wypala się w mieście to należy kontrolować poziom oleju i częściej wymieniać ze względu na rozrzedzenie oleju paliwem...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56709-wymiana-%C5%BC%C4%85r%C3%B3wki-i-b%C5%82ad/#findComment-461118 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damwar Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Witam mam male pytanie jesli po wymianie oleju widac ze poziom oleju wzrasta mniej wiecej tak po 4 5 tys km jest troszke wiecej,jezdze tak juz 20tys i wszystko bez zarzutu,czym jest to spowodowane,jesli to paliwo czy jest cos co trzeba naprawiac czy wystarczy systematycznie upuscic ta nadwyzke oleju.dziekuje z gory za odp.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56709-wymiana-%C5%BC%C4%85r%C3%B3wki-i-b%C5%82ad/#findComment-462435 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 to ze wzrasta reczej nie ejst nirmalne kwestia czy dostaje sie tam plyn z ukladu chlodzenia - ubywa go?? czy wlasnei paliwo bo wypalanie DPFa nie przebiega tak jak powinno jak uzytkujesz teog auta jakie robisz przebiegi gdzie glownie jezdzisz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56709-wymiana-%C5%BC%C4%85r%C3%B3wki-i-b%C5%82ad/#findComment-462465 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolf80 Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Dzieki za sugestie,mam jescze jedno pytanie,jak wiadomo od czasu do czasu wypala sie filtr dpf,wyglada to tak ze samochod chodzina obrotach okolo 0,9tys tak jak by na jeden gar nie palil pochodzi tak z 5min samoczynnie schodzi do prawidlowej ilosci obrotow.Moje pytanie brzmi czy podczas wypalania wskazane jest jechac i przycinac tak aby trzymal te 2,5 3 tys obrotow czy nie szkodzi mu to jak sie zdazy ze stoi i sam robi to wypalanie?Czesto sie zdarza ze zaczyna wypalanie pod domem ogolnie jezdze po miescie.Wydaje mi sie ze to bez roznicy ale jesli mozna prosze o opinie z gory dzieki kolego z tego co czytam to nie wiesz jak uzywac auto z DPF-em. Wypalanie zostaje automatycznie przerwane gdy silnik pracuje na biegu jalowym dluzej niz 5minut. Jak juz ci sie wypalanie zacznie to dobrze byc w ruchu, tzn. 2gi lub 3bieg i obrotu w powyzej 2tys.obr/min, optymalne obroty to 2,5-3tys.obr/min. Dobrze jest utrzymywac te obroty przez caly cykl wypalania, tzn. wypalanie dpf-a trwa zazwyczaj 15-20minut. Z tego co przeczytalem to orientujesz sie kiedy to wypalanie sie zaczyna, to juz jest dobry znak. Wiec reasumujac, gdy dpf zaczyna sie wypalc najlepiej dla niego, jechac zrobic jakies koleczko(najlepiej poza miasto, ale tez nic sie nie stanie gdy zlapiesz kilka swiatel) wazne aby silnik nie pracowal na jalowych obrotsch dluzej niz 5 minut(tak podaje instrukcja)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56709-wymiana-%C5%BC%C4%85r%C3%B3wki-i-b%C5%82ad/#findComment-462470 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damwar Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Witam autko jest uzytkowane ostatnio głównie na miescie,raz na tydzień wyskocze gdzies poza miasto do tego dochodzą wyjazdy tak jak ostatnio na wsz.swietych zrobilem ponad tysiaka,wczesniej gdy właczało sie wypalanie auto zostawiałem na trybie jałowym,teraz robie tak jak wedłóg instrukcji,w zasadzie plynu chłodzascego nie ubywa z tym olejem poziom wskaznika jest lekko ponad stan,jak pyatlem mechanika stwierdzil ze jest ok,najwiekszy proble jest z bagnetem w astrze za kazdym razem jak sie wyciaga jest umazany i nie ma tak naprawde idealnego stanu.Stan oleju sprawdzalem zazwyczaj na zimnym silniku czy ma to wplyw na rozrszerzalnosc cieczy ?.Zrobiłem juz tak 25tys km i autko chodzi bez zarzutu. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56709-wymiana-%C5%BC%C4%85r%C3%B3wki-i-b%C5%82ad/#findComment-462512 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.