Gość destrakszyn1987 Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Witam, ostatnio tuż po uruchomieniu silnika słychać klekot, tak jak bym nie miał benzyny tylko diesla. Po wyłączeniu silnika i ponownym odpaleniu klekot ustaje. Z tego co czytałem na forum zapewne jest to napinacz łańcucha (przebieg 193tysie). Moje pytanie czy możliwe jest, że przez wadliwy napinacz silnik na jałowym biegu dostaje delikatnych drgań/ delikatne falowanie obrotów? I czy w takim przypadku wymienia się tylko napinacz czy zaleca się również zmianę łańcucha, ślizgów, kół itp.? z góry dziękuję za możliwie najszybszą odpowiedź pozdrawiam destrakszyn1987   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolf80 Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 napisz cos tutaj, z tego co czytalem to moze byc tak jak mowisz. Obawiam sie ze tylko wymiana wszytskiego moze pomoc. Opisz lub poszukaj tutaj, ktos na pewno pomoze http://forum.vectraklub.pl/index.php/forum/216-silniki-benzynowe/   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał_79 Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 (edytowane) Ja bym zaczął od wymiany oleju na dobry syntetyk 5w30 wchodzi go ok 5,5-6L. Odnośnie napinacza to w z20net jest on już właściwy czyli wolny od wad. Te wadliwe były w silnikach 2,2 147KM. Jeśli chodzi o wymianę samego napinacza to nie wiele ona da. Gdybyś zdecydował się na wymianę rozrządu to są 2 łańcuchy. Koszt samych zestawów to ok 1800zł + robocizna. http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/160471-z20net-syczy/page__fromsearch__1 napisz do kolego "zgliczyn" on miał taki sam problem z drganiami na LPG Edytowane 1 Listopada 2012 przez Rafał_79   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość destrakszyn1987 Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 olej wymieniony 200km temu, na Liqui Moly 5W30 z normą GM-LL-A025/B025. Powiem szczerze, że teraz jak zrobiło się trochę cieplej klekot ustał, ale zaczął piszczeć pasek alternatora - pierdoła Co do rozrządu będę obserwował, poczytam trochę w necie i jakby coś to się jeszcze do Was "uśmiechnę" dzięki i pozdrawiam destrakszyn1987   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.