Skocz do zawartości

Czujnik polorzenia walu korbowego a obrotomierz i problem z odpaleniem na zimnym


Rekomendowane odpowiedzi

Witam sory że pisze nowy temat ale mam problem z vectrą mianowicie wymieniłem napinacz pasek rolkę pompę wody i zabrałem się za czujnik położenia wału korbowego

chciałem go przeczyścić ponieważ jak się nagrzeje to obrotomierz mi nie działa i chek wyskakuje i muli.

Wiem że w tych silnikach tak jest i tu pytanie czy to na pewno to?

drugie pytanie czy to może być przyczyną dłuższego odpalania niż zwykle na zimnym silniku?

I 3 pytanie odnośnie paska klinowego wielorowkowego wymieniłem go na nowy wraz z całym kompletem rolka siłownik oraz pompa wody ale przy maksymalnym skręcie kołami

Na postoju w prawo czy w lewo on piszczy co może być przyczyną dodam że kółka nie biją.

 

błędy aktywne to (A)PO703,(A)P1335,(D)PO725

ORAZ PODUSZKA błąd 32

Edytowane przez diablo84

 

Forum nie upadło tylko dyżurny mechanik ma wolne.

Proponuje więc poszukać wcześniejszych postów, gdzie na taką dolegliwość zalecana jest wymiana czujnika.

 

Forum nie upadło tylko dyżurny mechanik ma wolne.

Proponuje więc poszukać wcześniejszych postów, gdzie na taką dolegliwość zalecana jest wymiana czujnika.

dzięki ale nie mogłem znaleźć więc pozostaje mi wymiana.

A orientujesz się może jaki wpływ ma czujnik stopu na zapłon?

zawieszał mi się orginalny czujnik stopu kupiłem zamiennik a teraz wyciągam kluczyk a silnik chodzi nacisnę hamulec to gaśnie Jak założe stary orginalny to jest normalnie.

I dla tego jest błąd P0703 reklamowałem czujnik dali nowy i jest to samo instalacja jest ok więc coś z czujnikiem.

 

 

Dzięki ale w tych sytuacjach światła stop albo palą się cały czas albo w cale.

U mnie światła stop chodzą dobrze nacisnę pedał palą się puszcze gasną ale jak chce zgasić silnik bez wciśniętego hamulca to mogę wyciągnąć kluczyk a silnik dalej chodzi nacisnę hamulec dopiero gaśnie.

Tak jak by stop rozłączał masę nie wiem sam na starym orginalnym tego nie mam tylko już mi fiksuje czujnik mam na 4 piny bez tempomatu

Edytowane przez diablo84

 

Z tego co wyczytałem z podanych tematów to wina może leżeć w bezpiecznikach albo niskim lub brakiem napięć na włączniku.

Jak umiesz czytać schematy to prześledź obwody tego włącznika.

 

Z tego co wyczytałem z podanych tematów to wina może leżeć w bezpiecznikach albo niskim lub brakiem napięć na włączniku.

Jak umiesz czytać schematy to prześledź obwody tego włącznika.

niestety nie znam się aż tak dobrze na tym ale wizualnie kable nie są przetarte może po prostu te zamienniki nie pasują idealnie b o na tym orginalnym jest ok

tylko się zawiesza nieraz bo już ma styki w środku wytarte.

Zamówię orginalny czujnik i wtedy zobaczę

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności