Skocz do zawartości

Dziwny problem z pompą paliwa


Gość zibi

Rekomendowane odpowiedzi

Czy to mozliwe,ze niedokrecony waz od pompy paliwa(astra G 1,6 benz)powoduje zasysanie powietrza,a tym samym szarpanie przy ruszaniu jakby poduchy pod silnikiem byly oberwane?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szarpanie jest powodowane za malym lub za duzym podawanie benzyny na wtrysk .Za wolne obroty odpowiada silnik krokowy (mam silnik c16nz na monowtrysku) lub mozesz miec po woli siadajaca pompe paliwa ktora nie utrzymuje juz odpowiedniego cisnienia lub uszkodzony wtryskiwacz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem te same problemy ale po wyczyszczeniu silniczka krokowego i zmianie pompy paliwa wszystko wróciło do normy . Pozdrawiam. Możesz zaplusować jak pomogło. :wink::mrgreen::)

 

Wnoszę o zamknięcie tematu i przeniesienie do technicznego celem wskazowke przyszlosciowo :roll:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...
Gość Anonymous

Sorki że tak po roku dopiero to piszę, ale myślę ze to istotne. Dziś mechanik mi powiedział że diesle sprowadzane z zagranicy maja problemy z pompą po 10 15 tankowaniach. Problem lezy w naszym dziadowskim paliwe. Wszyscy którzy sprowadzili auto pewnie będa musieli wkońcu wymienić pompę paliwa :] ja też juz to wiem. To taka krótka moja uwaga

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

zibi to co napisales to ma sens ze jak wezyk od paliwa nie jest dokrecony to chwyta falszywe powietrza i dla tego szarpie :]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

jest taka możliwość. pompa tworzy podciśnienie w baku i przy nieszczelności powietrze może być zasysane spoza układu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Sorki że tak po roku dopiero to piszę, ale myślę ze to istotne. Dziś mechanik mi powiedział że diesle sprowadzane z zagranicy maja problemy z pompą po 10 15 tankowaniach. Problem lezy w naszym dziadowskim paliwe. Wszyscy którzy sprowadzili auto pewnie będa musieli wkońcu wymienić pompę paliwa :] ja też juz to wiem. To taka krótka moja uwaga

 

 

Już nie przesadzajmy że mamy taką do D*** ropę....jak się leje ropę na sprawdzonych stacjach i umie się jeździć dizlem to pompa nie siądzie.....bo według twojej teorii bym już dawnoooo temu musiał pompę wymienić.Chodź różnica jest spora co do ropy zachodniej a naszej i byłem tego świadkiem podczas długiego weekendu gdzie byłem w NL i nalazłem 40 litrów ropki z Holandi....dosłownie inna jazda....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 10-15 tankowaniach problemy?

U mnie by się zgadzało,chociaż to benzyna.Też myślę,że silnik dostaje szoku jak ryba morska w slodkiej wodzie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Dokładne słowa mechanika: " Niemcy też do nas przyjeżdżają z problemem pompy tankuja u nas i problem powstaje. Wracają do siebie i problemu nie ma".

 

I tak uważam że nasze paliwo jest dziadowskie i tankuję tylko na sprawdzonych stacjach. Tak chcemy gonić zachód tak chcemy im dorównać, na razie dorównaliśmy w cenie paliwa natomiast nie w jakości i czemu.... nie będe politykował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności