Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość zbigniew_sydłoh

Po to jest tam uszczelka, żeby spełniała swoje zadanie. Nawet jeśli to nie jest wina uszczelki warto kupić nową i podmienić. Ja dodatkowo dam czerwony silikon, jak pisał Rafal79. Kiedyś jak czyściłem przepustnicę to z jednej strony właśnie była klejona. Wtedy miałem inny problem, gdyż ten wąski króciec był kompletnie nieprzepuszczalny. Pozbyłem się wówczas jednego problemu a w zamian wyszedł drugi. Już nie wierzę w poprawę, ale nic mnie to nie kosztuje.

 

PS. Daj znać czy poprawiło się. Jeżeli oczywiście zamierzasz tę uszczelkę wymienić.

Edytowane przez zbigniew_sydłoh

 

Gość jarkopolo

Po to jest tam uszczelka, żeby spełniała swoje zadanie. Nawet jeśli to nie jest wina uszczelki warto kupić nową i podmienić. Ja dodatkowo dam czerwony silikon, jak pisał Rafal79. Kiedyś jak czyściłem przepustnicę to z jednej strony właśnie była klejona. Wtedy miałem inny problem, gdyż ten wąski króciec był kompletnie nieprzepuszczalny. Pozbyłem się wówczas jednego problemu a w zamian wyszedł drugi. Już nie wierzę w poprawę, ale nic mnie to nie kosztuje.

 

PS. Daj znać czy poprawiło się. Jeżeli oczywiście zamierzasz tę uszczelkę wymienić.

 

Właśnie chcę ją wymienić ale w okolicznych sklepach motoryzacyjnych nie posiadają samej uszczelki. Zastanawiałem się nawet nad dorabianiem albo uszczelnieniem samym silikonem.

 

Gość zbigniew_sydłoh

Nie można złożyć zamówienia w sklepie? Jak czegoś nie mają to zamawiam u nich i z głowy. Jeszcze pozostaje Ci Alledrogo. Z przesyłką myśle 15zł wyjdzie więc tragedii nie ma.

 

Gość jarkopolo

Nie można złożyć zamówienia w sklepie? Jak czegoś nie mają to zamawiam u nich i z głowy. Jeszcze pozostaje Ci Alledrogo. Z przesyłką myśle 15zł wyjdzie więc tragedii nie ma.

 

Gdyby mogli zamówić to juz dawno bym jeździł z nową uszczelką:) Zobacze na tym allegro ale czuje, że dorobię sobie na własną rękę. Znajomy ma fajny papier z którego robi uszczelki.

 

ja mam ten sam problem ale zauważyłem jedna rzecz (silniczek krokowy wymieniałem) jak się go odepnie na chwilkę i podepnie znowu to problem znika na 20 min przepustnice mam czysta tą dziurkę wilekosci igły tak samo. zaślepiałem zawór egr ale wywalił mi błędy i był mulasty samochód(na komp pokazywał ze zawór sprawny jest )ale tez chciałem sprawdzić czy może być wina egr. Zdaje mi sie ze to wina jakiego czujnika bo jak było lato aż takich objawów nie miałem zaczęły się dopiero jak się ochłodzilo.

Edytowane przez dylko

 

Gość jarkopolo

ja mam ten sam problem ale zauważyłem jedna rzecz (silniczek krokowy wymieniałem) jak się go odepnie na chwilkę i podepnie znowu to problem znika na 20 min przepustnice mam czysta tą dziurkę wilekosci igły tak samo. zaślepiałem zawór egr ale wywalił mi błędy i był mulasty samochód(na komp pokazywał ze zawór sprawny jest )ale tez chciałem sprawdzić czy może być wina egr. Zdaje mi sie ze to wina jakiego czujnika bo jak było lato aż takich objawów nie miałem zaczęły się dopiero jak się ochłodzilo.

 

Według mnie jakby jakis czujnik był walnięty to komputer by Ci to pokazał

Mi ostatnio pokazało 3 błędy:

0110- czujnik temp. powietrza zasysanego(wymieniłem- błąd znikł)

0500 - czujnik prędkości własnej pojazdu(prawdopodobnie wina nieoryginalnego radia)

1410- przekaźnik dmuchawy powietrza dodatkowego(to dlatego ze dmuchawa jest odłączona i nie wpływa to na spadek tych obrotów)

 

Gość zbigniew_sydłoh

Właśnie chcę ją wymienić ale w okolicznych sklepach motoryzacyjnych nie posiadają samej uszczelki. Zastanawiałem się nawet nad dorabianiem albo uszczelnieniem samym silikonem.

 

I jak w końcu zrobiłeś? W sklepie przy kupowaniu silikonu powiedzieli mi, że lepiej sobie faktycznie te uszczelke wyciąć z brystolu. Jutro idę dam tylko silikon bez tego papierka. Podniosę obroty na biegu jałowym przez komputer i mam nadzieję, że już nie będę miał tego problemu.

 

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.

 

Pozdrawiam.

 

Gość jarkopolo

W przyszłym tygodniu dopiero planuje to robić, ponieważ nie dysponuje teraz wolnym czasem. Jak tylko założe uszczelke to wykonam jazdę próbną i poinformuje czy są jakieś zmiany. :)

 

Gość zbigniew_sydłoh

Po zastąpieniu uszczelki silkonem nastąpiła u mnie kolosalna różnica. Nie ma już tak częstych spadków. Dodam, że przepustnicę przed założeniem również dokładnie wyczyściłem. Taki spadek obrotów zdażył mi się kilka razy jak dotąd od tego zabiegu i nie był tak "drastyczny" jak kiedyś.

 

Pozdrawiam

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności