Skocz do zawartości

Skrzynia


Gość boniek1993

Rekomendowane odpowiedzi

Gość boniek1993

Mam takie pytanie a mianowice, moge wsadzić skrzynie która leżała bez oleju 2 lata F15 na dworzu nakryta tylko folia?Mogło się coś z nią stać?To jest moja dawna skrzynia dobra ale wsadziłem F13 bo myślałem że tamta jest zła a to było wina sprzęgła.Ta która mam teraz coś szwankuję, przy wrzucianiu 2 biegu jest zgrzyt, czasami wsteczny nie wskakuje.Ale dodam że jak się pojeżdzi trochę to wszystko ok, biegi nieźle wchodzą.Czy jest wogóle jakiś sens wsadzać starą skrzynie czy tą zakatować do końca?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość boniek1993

Była sprawna jak ją mechanik wyjmował , lepsza od tej co mam teraz.Sam mechanik mówił że jest lepsza, ale ja się uparłem że jest skrzynia rozwalona, a było sprzegło.No ale byłem głupi.Nie mogła np skorodować w środku czy coś?Czy dałbym rade wsadzić ją z kimś do pomocy bez kanału?Jak sądzicie?

Edytowane przez boniek1993

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość GmsMetallica

Bez kanału będzie moim zdaniem ciężko. W poprzedni weekend z moim kumplem wymieniałem skrzynie w swojej Astrze F. Z racji rozmiarów silnik+skrzynia podjęliśmy wyciągnąć całość. Kanał był niezbędny bo dojście do tylnej poduszki jest ciężki.

 

P.S. ta F15 ma zatkane wyjścia na półosie ? bo jak nie to niezły syf mógł tam wpaść

Edytowane przez GmsMetallica

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wyjmowałem w Sintrze bez kanału, korzystałem tylko z stojaków. Wyjmowałem od strony lewego nadkola.

W dziale Sintry znajdziesz moją fotorelacje, może coś się z tego przyda.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość boniek1993

Nie są zatkane, pamiętam jak ją brałem od mechanika to właśnie olej mi się wylał do bagażnika.Ona stoi w dość czystym miejscu, dobrze zafoliowana więc chyba będzie ok.Jak wrzucam 2 tzn jeszcze nie wskoczyła dwójka to czuje taki opór i jak trzymam gałke na tym oporze to słysze taki świszczący dzwięk?Czy to ten cały synchronizator?

Edytowane przez boniek1993

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość GmsMetallica

Też czytałem opisy jak wymienić skrzynię w Astrze F bez ruszania silnika, ale to nie dla mnie. Wolę odpiąć całe wiązki elektryczne, wymontować chłodnicę, zbiorniczek wspomagania kierownicy, pólosie i obudowe filtra powietrza. IMO jest to czasochłonne (zwłaszcza teraz gdy dzień jest krótki) ale nie wyobrażam sobie wyciągać skrzynię wśród gąszczy przewodów i kabli niechcacy urywając coś. Dołem wcale też nie jest tak kolorowo - podłużnica.

 

My we dwójkę robiąc to poraz pierwszy w niecałe 5 h mają przygotowany silnik do wyciągnięcia (poodpinane wiązki, powyciągane w/w elementy) wykonaliśmy to z palcem w nosie. Pstrykając przy tym sobie fotki, robiąc przerwę na browarka, grzanie się w domu (akurat przymroziło tydzień temu). Dodatkowo auto z kanału przepychaliśmy pod prymitywny wiciągnik także odpowiednie ustawianie auta w tą i spowrotem również pochłoneło nam trochę czasu.

 

Także w Corsie B tym bardziej nie odważyłbym się ze względu na rozmiary komory silnika wyciągać skrzynię bez wyciągania silnika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności