Skocz do zawartości

Kontrolka "Stop" i hamulca ręcznego


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dziś wieczorkiem chciałem przejechać się do sklepu, po odpaleniu silnika wciąż świeciła się kontrolka "stop" i hamulca ręcznego, mimo, że dźwignia hamulca była spuszczona do końca, zgasiłem auto i odpaliłem ponownie, problem nadal występował. Ruszyłem lekko do przodu, żeby sprawdzić, czy koła nie są zablokowane, nie były. Po przejechaniu paru metrów i jednego progu zwalniającego i może kolejnych 2 metrach, kontrolki błysły, po czym zgasły. Po chwili zgasiłem wóz i zapaliłem ponownie. Problemu już nie było. Co mogło być powodem? dodam, że Vivaro stał lekko pochylony do przodu przez cały dzień dzisiejszy i wczorajszy. Troche się martwię ponieważ jestem studentem i Opla pożyczyłem od rodziców.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie spodziewałem się tak szybkiej odpowiedzi, i przepraszam,nie bardzo wiedziałem, z czym to może być problem i dlatego dałem do złego działu. Jutro rano pójdę i sprawdzę bo teraz mało co będę widział. Dziękuję za szybką odpowiedź.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rano, odpaliłem, problem nadal występował, przejechałem może z metr, żeby stanąć na równym i zgasiłem. Płyn jest bardziej przy max'ie, ale żeby się upewnić odkręciłem korek i płyn był. wróciłem do kabiny, odpaliłem i problemu już nie było. Czy możliwe, że coś, gdzieś przymarzło, i dlatego tak się dzieje?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przejechaniu paru metrów i jednego progu zwalniającego i może kolejnych 2 metrach, kontrolki błysły, po czym zgasły. Po chwili zgasiłem wóz i zapaliłem ponownie. Problemu już nie było

 

Sam sobie odpowiedziałeś - w zimie nie zaciąga się recznego hamulca , bo zamarza.Autko zostawia się "na biegu ". Może złapać na szczękach lub linka (łączenia ruchome ) zamarzają. Po ruszeniu na wskutek tarcia z reguły odpuszcza.