Gość XWindowsMen Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Wszystko fajnie pięknie... do czasu. Samochód zgasł na światłach - i już nie odpalił ://> Tzn. rozrusznik starutje... ale silnik nie chce ruszyć. - akumulator w ostanie mrozy (-5; -9C) startował bez problemu - wszystkie filtry były wymieniane jakieś 3 m-ące temu. - pasek rozrządu na swoim miejscu O co chdzi? Jak go ruszyć? Linka holownicza i 3 bieg? Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marianm68 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 (edytowane) Linka holownicza i 3 bieg? Raczej nie zgasł bez powodu. Linka pewnie nie pomoże. Pewnie jakiś problem z zasilaniem paliwem albo z zapłonem. Przyczyny mogą być różne od awarii pompy paliwowej zaczynając po uszkodzenie układu zapłonowego czy rozrządu. Pytanie fundamentalne: A paliwo w zbiorniku jest? :wink:/>/> Uzupełnij opis o rodzaj silnika szybciej będziesz otrzymywał (mądrzejsze) odpowiedzi! Edytowane 17 Grudnia 2012 przez marianm68   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marti82 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 (edytowane) Wszystko fajnie pięknie... do czasu. Samochód zgasł na światłach - i już nie odpalił ://>/>/>/>/> Tzn. rozrusznik starutje... ale silnik nie chce ruszyć. - akumulator w ostanie mrozy (-5; -9C) startował bez problemu - wszystkie filtry były wymieniane jakieś 3 m-ące temu. - pasek rozrządu na swoim miejscu O co chdzi? Jak go ruszyć? Linka holownicza i 3 bieg? Pozdrawiam. Najprawdopodobniej padł czujnik położenia wału! i auta nie odpalisz, musisz podpiąć kompa albo najlepiej zorganizuj kogoś kumatego z dobrym sprzętem aby zdiagnozować samochód, sprawdzić błędy bo napewno coś już zostało zapisane w sterowniku, trzeba przejrzeć parametry! dojść co jest i naprawić usterkę - wymienić wadliwą część i cieszyć się dalej sprawnością auta;) Edytowane 17 Grudnia 2012 przez marti82   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marco84 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Nie wiemy o jakim silniku piszesz   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość XWindowsMen Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Przepływomierz? Przed chwilą zapalił za pierwszym razem (+kontrolka 'check engine'). Kultura pracy silnika nawet w normie... wszystko śmiga powiedzmy normalnie. Potem bez żadnego problemu odpalił za drugim razem. Więc? Zgłupiałem do reszty. Mechanik tak czy siak pewnie zarobi bo teraz to już nic nie wiem. P.S. W Bydgoszczy może ktoś, kogoś polecić?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marti82 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Przepływomierz? Przed chwilą zapalił za pierwszym razem (+kontrolka 'check engine'). Kultura pracy silnika nawet w normie... wszystko śmiga powiedzmy normalnie. Potem bez żadnego problemu odpalił za drugim razem. Więc? Zgłupiałem do reszty. Mechanik tak czy siak pewnie zarobi bo teraz to już nic nie wiem. P.S. W Bydgoszczy może ktoś, kogoś polecić? Najpierw skocz do diagnosty i podłącz pod kompa! zdiagnozujesz auto i będziesz więdział co jest bolączką! i problemem z którym boryka się twoja cosiarka!, jaki masz motor? 1.0 12v, 1.2 8v, 1.2 16v, 1.4 8v, czy 1.4 16v...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość XWindowsMen Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 1.4 8v   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marco84 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Raczej nie przepływomierz . W 1,4 ośmiozaworowym chyba go nie ma . Jedź na diagnostykę , choć Marti naprowadza Cię raczej na dobry trop .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość XWindowsMen Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Raczej nie przepływomierz . W 1,4 ośmiozaworowym chyba go nie ma . Jedź na diagnostykę , choć Marti naprowadza Cię raczej na dobry trop . Zgadza się - przepływomierz nie padł... bo go nie ma. Zaprzyjaźniony machanik coś wspominał o Czujniku Halla (to samo co pisał Marti?) Dużo z tym roboty? Corsa '96 rocznik i coś wspominał, że na jego sprzęcie podpięcie pod komputer nie wiele może dać ("za stare auto").   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marco84 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Czujnik wału korbowego to też czujnik Halla . Wymiana banalnie prosta - wykręcić stary , wkręcic nowy . Jedź na diagnostykę dla pewności . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.