Skocz do zawartości

corsa B 1.4 8V niechce zapalic


Gość gregor2612

Rekomendowane odpowiedzi

Gość gregor2612

witam mam problem z corsa B 1.4 8V niechce zapalic iskra jest, paliwo daje, cisnienie w cylindrach jest ok, rozrzad ok, czujniki wporzadku zadnych błedów niema

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Muminek1177

To już trzecie pytanie o to samo auto, problem ten sam, nie podajesz szczegółów, tylko rozrząd o.k, ciśnienie o.k, czujniki w porządku, błędów nie ma, no to co palimy i w drogę ? jak sprawdziłeś ustawienie rozrządu? jak zmierzyłeś ciśnienie sprężania i jakie były wartości na poszczególnych cylindrach? jakie czujniki i w jaki sposób sprawdziłeś? nie ma błędów? sam sprawdziłeś czy byłeś u mechanika? jeśli byłeś u mechanika nie znalazł on przyczyny tego że auto nie odpala?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość gregor2612

cisnienie 12,6 12,3 12,5 12,6 na cylindrach byl podłaczony pod kompa i nic mechanik rece rozkłada roarzad znaki sie zgadzaja na kolach czujnik wału,cewke zaplonowa, dałem z takiej samej corsy i nic

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Muminek1177

No to już jest poważny problem, miałem podobne objawy gdy nie wpiełem dość mocno wtyczki pod kopułką, jak się nie mylę idzie ona do sterownika, ciekawe czy niskie ciśnienie paliwa mogłoby być przyczyną braku zapłonu? świece zalewa? co z immo? odcina on zapłon, a co gdy bateria jest padnięta lub na wyczerpaniu? nie miałem aż takich problemów, u mnie zawsze silnik odpalał ewentualnie bardzo kulał np gdy skruszała uszczelka pod wtryskiem, ta na kolektorze lub gdy spękany przewód (za wtryskiem)ciągnął powietrze zewnątrz. sory za to że podejrzewałem iż nie podchodzisz do tematu zbyt poważnie, ale opis pytania niewiele mówił

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Muminek1177

Nie napisałeś jak to się stało, zgasł w czasie jazdy czy nie dało go się uruchomić po dłuższej przerwie, czy jest możliwość by przewody WN zostały podmienione? wiem , ciężko jest to pomylić bo są one różnej długości, ale samą kopułkę na upartego można obrócić, czy jest wogóle taka możliwość? wygląda tak jakby iskra była całkowicie nie w czas.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość gregor2612

zabrałem corse od mechanika bo nie dawał rady dzisiaj troche sam pogrzebałem i zapaliła ale nie na wszystkie gary i musialem trzymac gaz do dechy ale po chwili gasnie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Muminek1177

Co z tymi przewodami? kolega kiedyś pomieniał w kadecie, silnik palił, ale chodził bardzo nierówno i gasł, czy się naraziłeś użytkownikom że nie chcą dzielić się spostrzeżeniami? :) jeżeli nic nie wymyślisz może poszukaj lepszego mechanika :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość gregor2612

przewody sa jak powinny jest tak zapali na pelnym gazie wejdzie na obroty jak popuszczam gaz to gasnie a raz zapali i chodzi nie na wszystkie gary

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności