Gość Anonymous Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Witam, problem polega na tym, że gdy palę na benzynie wszystko jest ok, ssanie jest, obroty na poziomie 1500/min, gdy ruszam, obroty idą wyżej 2tys, przełącza się na gaz i robi się problem.... obrotów niskich brak, przy jałowym gaśnie. sprawa mniej więcej się normuje jak silnik się podgrzeje, ale nijak nie sposób ustawić na parowniku odpowiednich obrotów. na benzynce wszystko ok, a na gazie gdy na parowniku ustawię (tym pokretłem) na odpowiednie obroty, to i tak po jakimś czasie, w najgorszym wypadku przy następnym odpaleniu zimnego i podgrzania silnika z powrotem jest podobnie. gaz jest sekwencyjny, komputer steruje dawką gazu (to elektroniczny zawór na wężu), instalacja ma 4 lata, nie wiem czy były jakieś jej remonty, bo auto kupiłem miesiąc temu. proszę o radę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5823-brak-ssania-na-lpg-i-problem-z-ustawieniem-obrot%C3%B3w/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Przyczyn moze byc wiele sonda lambda, silnik krokowy w ints. gazowej, moze parownik juz siada albo jest zanieczyszczony, filtr gazu. Moze za szybko przelacza sie na gaz i parownik zamarza, moze za malo plynu chlodniczego do niego doplywa - sprawdz poziom w zbiorniku wyrownawczym. Najlepiej jechac do dobrego gazownika i podlaczyc pod kompa i sprawdzic. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5823-brak-ssania-na-lpg-i-problem-z-ustawieniem-obrot%C3%B3w/#findComment-307130 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Coś mi tu nie pasuje. Przy sekwencji komputer steruje wolnymi obrotami a nie pokrętłem przy parowniku. A czy ty masz napewno sekwencję. cytat: (to elektroniczny zawór na wężu) Tego nie ma przy sekwencji. Z parownika gaz płynie do listwy z wtryskiwaczami i po drodze nie ma żadnych regulatorów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5823-brak-ssania-na-lpg-i-problem-z-ustawieniem-obrot%C3%B3w/#findComment-306870 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 poprawka, to chyba nie sekwencja.... parownik to LOVTEC a na wężu za parownikiem jest elektroniczny zawór   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5823-brak-ssania-na-lpg-i-problem-z-ustawieniem-obrot%C3%B3w/#findComment-306829 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Czy cos juz robiłeś. Na początek spuść syf z parownika, na dole jest najczęściej plastykowy korek i sprawdż szczelność przwodów i stan połączeń przwodów elektrycznych. Twoje obiawy podobne są do łapania lewego powietrza, ale na benzynie również nie chciałby chodzić na wolnych obrotach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5823-brak-ssania-na-lpg-i-problem-z-ustawieniem-obrot%C3%B3w/#findComment-306525 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 jak zasłoniłem chłodnicę mowę mi odjeło.... głupoty gazu też... uspokoił się !! a temp trzyma się poniżej 90, więc mu za zimno, choć parownik cały czas był i jest ciepły już zamówiłem termostat, bo to grzech z zasłoniętą chłodnicą jeździć... zobaczymy co będzie działo się po zmianie termostatu [ Dodano: Sro Lis 14, 2007 05:58 ] wymieniłem termostat na nowy z całą obudową.... prawie 100zł mnie to kosztowało... wskaźnik temp utrzymuje się na tym samym poziomie, co wcześniej (dokładnie równo po środku między 90*C a niebieskim polem) z zasłoniętą chłodnicą tylko trochę szybciej się nagrzewa, nic po za tym.... obroty jak ręką odjął, zupełnie się uspokoiły....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5823-brak-ssania-na-lpg-i-problem-z-ustawieniem-obrot%C3%B3w/#findComment-306046 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość master22221 Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 parownik to LOVTEC a na wężu za parownikiem jest elektroniczny zawórTrzeba zrobić regulację instalki komputerem, bo już ją rozregulowałeś kręcąc śrubkami na parowniku. Jesli to nie pomoże, wymień parownik, membrany pewnie padły, nie wiesz pewnie ile km już ma za sobą... Jak membranki padły, nie ustawisz prawidłowo wydatku gazu dla wolnych obrotów. Tylko zmień na LOVATO, nie LOVTEC - to czeska podróba LOVATO. Będzie łatwo wymienić - końcówki pasują. Po wymianie oczywiście regulacja instalki komputerem. Pozdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5823-brak-ssania-na-lpg-i-problem-z-ustawieniem-obrot%C3%B3w/#findComment-303983 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 witam mam kadeta z gazem czy silnik krokowy ma wpływ na spalanie gazu???   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5823-brak-ssania-na-lpg-i-problem-z-ustawieniem-obrot%C3%B3w/#findComment-302247 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość master22221 Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 witam mam kadeta z gazem czy silnik krokowy ma wpływ na spalanie gazu???Tak.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5823-brak-ssania-na-lpg-i-problem-z-ustawieniem-obrot%C3%B3w/#findComment-302230 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.