Gość grzesiek2804 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 (edytowane) Witam mam pytanie wyczysciłem silniczek krokowy i mam pytanie o zasade działania moze ktoś wie podłączyłem go do kostki w samochodzie i przy włączonym zapłonie czy powinna być jakaś reakcja tzn powinien się otworzyć czy nie .Czy działa on dopiero po odpaleniu silnika bo nie wiem.Po podłączeniu w domu do zasilacza silniczek działa pozdrawiam I jeszcze jedno pytanie czy na tej kostce jest stały plus czy nie I jeszcze jeden objaw np włączam klime i nawiewy obroty spadają do poziomu ok 450 ob i silnik strasznie mocno telepie Koledzy już nie mam siły sprawdzone wszystko po kolej a silnik dalej faluje na obrotach mam ostatnie pytanie czy wymontowany silniczek bez zasilania ma przepuszczać powietrze tzn dmuchając w jeden wlot u mnie jest przedmuch prze drugi otwór i nie wiem czy jest to prawidłowy objaw czy powinno być całkiem szczelne z góry dziękuję za odpowiedz Edytowane 29 Grudnia 2012 przez grzesiek2804   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58269-silniczek-krokowy/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boniek1993 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Słabe napięcie masz jak obroty ci spadają po włączeniu dmuchawy, alternator kiepski alebo akumulator   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58269-silniczek-krokowy/#findComment-469452 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość STRUS_TM Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Cześć! Prawdopodobnie któryś czujnik od klimy-obroty powinny wzrosnąć po włączeniu o ok 200 obr/min Sprawdź,jak pisze kolega,prądy i masy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58269-silniczek-krokowy/#findComment-469467 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesiek2804 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 cześć po sprawdzeniu wszystkiego łącznie ze sciągnięciem dolotu nadal lipa silnik na benzynie jest słaby nie wchodzi na obroty.Na gazie chodzi dobrze tylko ma na biegu jałowym około 1400 obrotów .Myslę jeszcze czy nie zepsół się przepływomierz bo na benzynie zachowuje się jakby go zalewało i chodzi nie równo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58269-silniczek-krokowy/#findComment-469552 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wlepik Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 Witam, czy po czyszczeniu silniczka krokowego resetowałeś kompa? (odpięcie aku na kilka godzin). U mnie gdy walczyłem z ciężkim porannym zapalaniem, to pomimo tego, też miałem nie równe obroty (falowanie) i po za krokowcem sprawdzałem czujniki: polożenia wału i wałków rozrządu - pomiar oporności na wtyczkach oraz czyszczenie wtyczek, a także dokładny przegląd kabelka z czujników (tu miałem podstawowy "error"). Sądzę, że stan tych elementów ma na pewno wpływ na obroty, a czy również na spadek obrotów po włączeniu klimy to tego nie wiem, ale u mnie to przyniosło efekt! Pamiętaj, aby po resecie kompa zrobić z 100km tylko na benzynie. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58269-silniczek-krokowy/#findComment-469683 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesiek2804 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 witam wszystkich czujniki posprawdzałem tylko nie wiem gdzie jest czujnik wału ale chyba winny okaże sie chyba katalizator.Na zimnym silniku przejadę około pół kilometra jest dobrze pózniej zaczyna strasznie mulić i słychać metaliczny dzwięk pod nogami i stawiam na to ze katy są przypchane.Auto jedzie albo na wolniutkich obrotach lub po wcisnięciu gazu do końca ale i tak nie jest to co było po zakupie auto jest dużo słabsze   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58269-silniczek-krokowy/#findComment-469714 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wlepik Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 Witam. Czujnik wału jest tuż przy filtrze oleju, ale gdyby on padł to z tego co wyczytałem, to auto powinno nie odpalać. W sumie gdyby to były katalizatory to chyba najprostsza sprawa i najtańsza, a nawet wręcz zyskowna, bo katy można dobrze sprzedać. Pozdrawiam p.s. niech 2013 bedzie lepszy niz 2012 - zycze wszystkim   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/58269-silniczek-krokowy/#findComment-469717 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.