Skocz do zawartości

silniczek krokowy


Gość grzesiek2804

Rekomendowane odpowiedzi

Gość grzesiek2804

Witam mam pytanie wyczysciłem silniczek krokowy i mam pytanie o zasade działania moze ktoś wie podłączyłem go do kostki w samochodzie i przy włączonym zapłonie czy powinna być jakaś reakcja tzn powinien się otworzyć czy nie .Czy działa on dopiero po odpaleniu silnika bo nie wiem.Po podłączeniu w domu do zasilacza silniczek działa pozdrawiam

I jeszcze jedno pytanie czy na tej kostce jest stały plus czy nie

I jeszcze jeden objaw np włączam klime i nawiewy obroty spadają do poziomu ok 450 ob i silnik strasznie mocno telepie

Koledzy już nie mam siły sprawdzone wszystko po kolej a silnik dalej faluje na obrotach

mam ostatnie pytanie czy wymontowany silniczek bez zasilania ma przepuszczać powietrze tzn dmuchając w jeden wlot u mnie jest przedmuch prze drugi otwór i nie wiem czy jest to prawidłowy objaw czy powinno być całkiem szczelne z góry dziękuję za odpowiedz

Edytowane przez grzesiek2804

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Prawdopodobnie któryś czujnik od klimy-obroty powinny wzrosnąć po włączeniu o ok 200 obr/min Sprawdź,jak pisze kolega,prądy i masy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość grzesiek2804

cześć po sprawdzeniu wszystkiego łącznie ze sciągnięciem dolotu nadal lipa silnik na benzynie jest słaby nie wchodzi na obroty.Na gazie chodzi dobrze tylko ma na biegu jałowym około 1400 obrotów .Myslę jeszcze czy nie zepsół się przepływomierz bo na benzynie zachowuje się jakby go zalewało i chodzi nie równo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

czy po czyszczeniu silniczka krokowego resetowałeś kompa? (odpięcie aku na kilka godzin).

 

U mnie gdy walczyłem z ciężkim porannym zapalaniem, to pomimo tego, też miałem nie równe obroty (falowanie) i po za krokowcem sprawdzałem czujniki: polożenia wału i wałków rozrządu - pomiar oporności na wtyczkach oraz czyszczenie wtyczek, a także dokładny przegląd kabelka z czujników (tu miałem podstawowy "error").

 

Sądzę, że stan tych elementów ma na pewno wpływ na obroty, a czy również na spadek obrotów po włączeniu klimy to tego nie wiem, ale u mnie to przyniosło efekt!

 

Pamiętaj, aby po resecie kompa zrobić z 100km tylko na benzynie.

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość grzesiek2804

witam wszystkich czujniki posprawdzałem tylko nie wiem gdzie jest czujnik wału ale chyba winny okaże sie chyba katalizator.Na zimnym silniku przejadę około pół kilometra jest dobrze pózniej zaczyna strasznie mulić i słychać metaliczny dzwięk pod nogami i stawiam na to ze katy są przypchane.Auto jedzie albo na wolniutkich obrotach lub po wcisnięciu gazu do końca ale i tak nie jest to co było po zakupie auto jest dużo słabsze

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Czujnik wału jest tuż przy filtrze oleju, ale gdyby on padł to z tego co wyczytałem, to auto powinno nie odpalać.

W sumie gdyby to były katalizatory to chyba najprostsza sprawa i najtańsza, a nawet wręcz zyskowna, bo katy można dobrze sprzedać.

 

Pozdrawiam

p.s.

niech 2013 bedzie lepszy niz 2012 - zycze wszystkim :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności