Gość chopczyk Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 witam w niedziele wróciłem postawiłem sintrę a dwa dni póżniej przychodzę a ona tylko kręci i nie chce odpalić co to może być pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 z takim opisem to idz do wrozki co moze byc ?? sporo roznych rzeczy od przekaznika pompy po padniety (za slaby) akumulator   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Pewne podstawowe rzeczy powinieneś sprawdzić, choćby czy masz paliwo w zbiorniku. Na początek sprawdź czy masz iskrę i czy masz ciśnienie na listwie paliwowej.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gigant Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Cześć, dobry wieczór, witam. Jestem tu nowy, więc nie chcę się wymądrzać ale... Kiedyś wracając z pracy, Sindy dziwnie mi szarpnęła i w zasadzie zapomniałem o zdarzeniu. Nazajutrz mieli, mieli i mieli. Oczywiście nie odpaliła. Po wyrzuceniu z siebie wszystkich znanych mi przekleństw plus paru na potrzebę chwili wymyślonych nowych zadzwoniłem po kolegę by zabrał mnie ze sobą w drogę do pracy. Żaląc się w pracy na niesprawiedliwość losu, ktoś zadał mi pytanie, czy mam benzynę? Oczywiście potwierdziłem... i wracając do domu zakupiłem 5l benzyny. Ze wstydu oczywiście nie przyznałem się w pracy następnego dnia, co było przyczyną nieodpalenia   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość STRUS_TM Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 (edytowane) Cześć! Witaj w Klubie! Z daleka? Kiedyś wyjeździłem benzynkę do dna (dalej jechałem na gazie) i później był problem z odpaleniem... Okazało się ,że pompka paliwa stopiła się (dosłownie i to w baku z oparami i resztkami paliwa :shock:/> )w jedną bryłę -brak chłodzenia (czynnikiem jest przepływające paliwo)... Później założyłem wyłącznik pompy. To tak gwoli przestrogi dla posiadaczy LPG... Edytowane 9 Stycznia 2013 przez STRUS_TM   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość prismo Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 ja natomiast kleiem obudowe kluczyka bo mi sie rozlecial i wlozylem immobilaizer tako malo kosc pamieci nie w te miejsce gdzie byla i krecilem, krecilem az rozladowalem akumulator. ta krzywa kostka musi byc blisko grotu kluczyka inaczej nie zapali!!!! Migala kontrolka pompy check.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość STRUS_TM Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Cześć! No i mnie też dopadło... Kilka dni temu pojawił się niepokojący objaw-Sintra zapaliła dopiero po kilkukrotnym kręceniu. Po zapaleniu już wszystko było ok. Po którymś tam z kolei razie-sytuacja sie powtórzyła-nie chciała zapalić i migał "Check". Podejrzewałem immo, ale jeszcze spróbowałem po "swojemu"... Okazało się,że po wyłączeniu wszystkich odbiorników ( radio,dmuchawa,itp) zapalał normalnie. Winny był przewód masowy na prawym nadkolu-(ten w pobliżu skrzynki elektrycznej), po jego oczyszczeniu wszystko wróciło do normy. :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.