Skocz do zawartości

Wyrobiony, nieodbijający przełącznik kierunkowskazów


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czy może ktos spotkał się z wyrobionym przełącznikiem kierunkowskazu?

Chodzi o to że jak włączam kierunek np. w prawo to po odbiciu lub po ręcznym wyłączeniu potrafi odskoczyc ale np. nie do końca i jakby brakuje mu jeszcze kawałak aby przestał działac lub tez odskakuje za bardzo i włacza kierunek przeciwny. Wygląda to po prostu jakby się wyrobił przełacznik od kierunku.

Pytanie moje jest czy to da się jakoś wyregulowac i naprawic np dokręcając tam cos czy moze innym sposobem, czy trzeba to wymienić całe i czy w ogóle się da?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy trzeba to wymienić całe i czy w ogóle się da

 

Nie kombinuj tylko wymień cały- prosta robota.

Jeśli to Corsa B to: odkręcić obudowe kolumny kierownicy, wypiąć przełącznik (jest na zatrzaskach).

Potem wypiąć wtyczke z przewodami i w kolejności odwrotnej zamontować nowy przełącznik.

http://forum.samnaprawiam.com/elektryka-wymiana-przelacznika-zespolonego-opel-vt80.htm?highlight=zespolonego

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj tą informacje w profilu.

Następnym razem będzie łatwiej pomóc...

Już dodałem, chciałem jeszcze dokąłdniej napisac w podpisie ale forum mi nie akceptuje podpisu informując że nie moge zamieszczać odnośników choć nie zamieszczałem.

 

 

Co do tematu to czy drogi taki przełącznik kierunku?

Edytowane przez azhi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy drogi taki przełącznik kierunku?

 

Kolego, za Ciebie mamy sprawdzić ceny w sieci?

Allegro lub google w ruch, wpisujesz "przełącznik" lub "manetka kierunkowskazów" i po chwili będziesz wiedział.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, za Ciebie mamy sprawdzić ceny w sieci?

Allegro lub google w ruch, wpisujesz "przełącznik" lub "manetka kierunkowskazów" i po chwili będziesz wiedział.

chodziło mi raczej o to czy do tego coś tam trzeba jeszcze dokupić, bo sam przełacznik to jakies 30 zł z tego co widziałem, ale kwestia tego czy tam jakis mechanizm jeszcze mógł się popsuć, bo czasem tak jest że główna część to taniocha ale do neij trzeba jeszcze dkupić kiilka droższych rzeczy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmujesz górną obudowę kierownicy przy liczniku (jest na zatrzaskach), odkręcasz dolną (3 śruby torx - 2 od góry jedna od dołu), wypinasz starą manetkę i wpinasz nową.

Prosta robota.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No to dopytam o jeszcze jedną sprawe a propos tego przełącznika.

Pytanie raczej do osób które wymieniały/ kupowały.

Czy warto brac zamiennik za 30 zł czy oryginał za 100 zł?

Chodzi mi o to jak jest z trwałoscią tych zamienników, bo niby to pierdoła i nie ma co sie tak szczypać ale z drugiej strony jak za miesiąc mam myśleć o ponownej wymianie bo zamiennik się szybko wyrobi to nie wiem czy nie lepiej oryginalny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności