Skocz do zawartości

Corsa 1.0 12V nie odpala - mimo ze praktycznie wszystko sprawdzone i ok.


Gość Pablon

Rekomendowane odpowiedzi

Samsung jak wypadanie zapłonów to problemem jest cewka! ewentualnie układ zapłonowy a nie wiem jaki masz motor tak więc uzupełnij profil bo w ciemno to można k....c.....a stawiać;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Co do cewki to sprawna bo sprawdzana w innym aucie. problem juz rozwiązany, przyczyna była słaba masa na ECU dopiero po bezpośrednim podłączeniu z akumulatorem auto pali i żadna kontrolka już nie mruga,wszystko działa!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

ponownie. Co do cewki to sprawna bo sprawdzana w innym aucie. problem

juz rozwiązany, przyczyna była słaba masa na ECU dopiero po bezpośrednim

podłączeniu z akumulatorem auto pali i żadna kontrolka już nie

mruga,wszystko działa!

 

 

Cześć. A możesz napisać dokładnie co zrobiłeś? Bo mam ten sam problem...

Edytowane przez vipman

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość tomaszewiak

witam mam podobny problem

 

corsa 1.0 12v, nieodpala , nieslychac pompy paliwa niepodaje, po wyjeciu przekaznika i zmostkowaniu stykow pompa podaje ale nieodpala co to moze byc?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Arek3464
Witam,mam problem z moją corsą.auto odpala na benzynie ale po rruszeniu od razu gaśnie.W czasie jazddy na gazie gdy go przerzucę na benzyne zaczyna mulić i gaśnie.Wymieniłem pompę paliwa i dalej nie wiem co robić.Proszę o odpowiedz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witajcie mam niestety identyczny problem ze swoja Corsa 1.0 najpierw podczas jazdy zaswiecila mi sie kontrolka check engine zmartwilem sie ale nic z tym nie robilem jako ze jeszcze mi odpalala normalnie... po jakims czasie bylo gorzej bo tracila jakby moc podczas jazdy musialem puscic pedal i wcisnac jeszcze raz zeby nabrala rozpedu a i tak nie raz mi zgasla sama z siebie... Wiec nadszedl czas na mechanika sprawdzil powymienial przeplywomierz, kable wysokiego napiecia przeczyscil pompe i wszystko inne zrobil plywak bo zawiwsil mi sie na 25litrow i tak juz zostal... dwa tygodnie mija jak mechanik sie z nia bawi i juz miala byc do odebrania bo palila odrazu i na zimnym i na goracym silniku i dzisiaj dostaje telefon ze znowu nie pali a komputer bledow nie pokazuje i mechanik rece rozklada bo nie wie co jej juz jest... moze jakies sugestie od was ktore naprowadzily by na wlasciwy trop?

Edytowane przez Libron

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności