Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni Forumowaicze kupując Corsę świeciła mi kontrolka silnika, dzisiaj odebrałam samochód z warsztatu gdzie mechanik przeczyścił egr oraz dolot (był strasznie zabrudzony nalotem). Po tym zabiegu błąd został skasowany - niestety tylko na parę minut.

Diagnostyka wsakzuje błędy których zdjęcie przesyłam w załączniku. W mojej wiosce nie mają zielonego pojęcia co oznaczają te komunikaty a do Szczecina mam kawałek jazdy.

Może ktoś z Was miał podobne problemy. Proszę zerknąć na załącznik:

post-37899-0-64032300-1358956563_thumb.jpg

Edytowane przez silvo44
reg. 4.3 - czytać !!!

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/58869-b%C5%82%C4%99dy-po-skasowaniu-nadal-aktywne/
Udostępnij na innych stronach

dzięki za odpowiedz, świece odpadają bo wymienione były tydzień temu (zielona kropka oznacza że jest OK). coś mi sie wydaje że egr padł. Może nowy trop lambda jak napisałeś...

dodam że samochód chodzi idealnie nic nie szarpie i nie muli.

 

może ktoś jeszcze się wypowie ?

 

pozdrawiam

Edytowane przez damcar

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/58869-b%C5%82%C4%99dy-po-skasowaniu-nadal-aktywne/#findComment-472773
Udostępnij na innych stronach

1. Błąd sondy lambda

2. Błąd zaworu EGR

3. Błąd układu świec - jeżeli świece masz nowe, to do sprawdzenia moduł świec (chyba że kolor zielony oznacza że wszystko jest OK).

 

i zmień w opisie profilu, bo silniki TDCI to ma Ford

Edytowane przez bad

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/58869-b%C5%82%C4%99dy-po-skasowaniu-nadal-aktywne/#findComment-472783
Udostępnij na innych stronach

dziękuję za odp.

 

 

więc kupie egr oraz sondę

 

dziękuje koledzy za pomoc

 

pozdrawiam Damian

Edytowane przez damcar

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/58869-b%C5%82%C4%99dy-po-skasowaniu-nadal-aktywne/#findComment-472847
Udostępnij na innych stronach

koledzy egr sprawdzony - zamontowałem go do fiata z tym samym silnikiem i nie pokazuje błędów (szkoda bo myślałem że tu tkwi problem a tak nadal trzeba szukać), co do sprawdzenia sondy lambda nie udało sie bo niestety sonda lambda we fiace jest inna gdyż samochód ma dpf-a. Ma ktoś może jeszcze jakiś pomysł co może być przyczyną błedów ?.

Dodam jeszcze że padł mi rozrusznik - czy on może mieć wpływ na powyżej pokazane błędy?

dziękuję za ewentualne wskazówki.

Edytowane przez damcar

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/58869-b%C5%82%C4%99dy-po-skasowaniu-nadal-aktywne/#findComment-473652
Udostępnij na innych stronach

dziekuję za Twoje intelektualne podejście, a powracając do gównego wątku - dzisiaj okazało się że w gnieździe - wtyczce która podłączona jest do egr jest bardzo małe napięcie rzędu 0,3 volta. Sprawdzałem w innym samochodzie z tm samym motorem (fiat 500) i powinno być około 12 volt. Na kompie także pokazuje " za niskie napiecie" - i teraz pytanie czy wiazke sz... trafił czy komp do bani....

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/58869-b%C5%82%C4%99dy-po-skasowaniu-nadal-aktywne/#findComment-474066
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności