Skocz do zawartości

BRAK OGRZEWANIA


Gość Przemo998

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z ogrzewaniem w astrze g silnik 1.6 benzyna. Nie ma ogrzewania. Wymieniony został termostat, przepłkana nagrzewnica,ukł odpowietrzony, elekrtozawór działa wszystkie klapki przeżucają, nie wiem co jeszcze może być przyczyną. Byłem u jednego mechanika i powiedział mi że to może być wina uszkodzonej uszcelki pod głowicą i niby woda ucieka kanałami i niedociera do układu. Czy ktoś potrafi pomóc, mże spotkał się z takim przypadkiem?

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zagięty (zaciśnięty) wąż wody w obiegu na nagrzewnicę? Przez nagrzewnicę płynie płyn? Może przewód jest zapchany?

Silnik osiąga właściwą temperaturę?

Jeśli pozostałe elementy układu chłodzenia są tak ja napisałeś to nic poza niedrożnym przewodem nie przychodzi mi do głowy.

 

Opinia mechanika o objawach uszkodzonej uszczelki jakoś mi tu nie pasuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marianm68 wszystko to co pisałeś jest ok wszystko drożne. A co do tej chłodnicy to też nie wieżyłem ale od jakiegoś czasu troszeczke ubywa mi płynu i to co mnie coraz bardziej przekonuje że to uszczelka to woda z tłumika i ciągle kopcenie.

 

dawtow już o tym myślałem wcześniej i nagrzewnica została u mechanika przepłukana i napewno wszystko jest z nią ok

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że nagrzewnicy została przepłukana przez mechanika nie znaczy że jest drożna, sprawdź to co napisałem, a woda z tlumika i kopcenie to raczej zimą norma, odkręć wlew oleju to jeszcze zobaczysz masło

Edytowane przez dawtow

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masła w oleju nie ma, a jeżeli nie będzie ciśnienia to nawet nie bd siły żeby tą ciecz przez nagrzewnice przepchnąć nawet jeżeli ona bd sprawna bo ciśnienie ucieka do komory spalania. Jutro jeszcze może coś pokombinuje a jeżeli nic nie zrobie to niestety bd musiał dać głowice do zrobienia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masło na korku będziesz miał jeżeli spala płyn chłodniczy , a co ma ciśnienie do ogrzewania przecież pompa pcha płyn w układzie. Krótka piłka węże od nagrzewnicy masz gorące czy nie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy węże idące do nagrzewnicy jeżeli jeden będzie gorący a drugi zimny to nagrzewnica walnieta

To może nie być takie jednoznaczne. Jeśli część nagrzewnicy jest zapchana a płyn płynie tylko poprzez niewielką część nagrzewnicy, to za anagrzęwnicą wąż może być ciepły a powietrze i tak będzie zimne.

Ale ja też stawiam na problem z przepływem przez nagrzewnicę.

 

Przemo998 napisz co było jak już ogarniesz.

 

Masło na korku będziesz miał jeżeli spala płyn chłodniczy

Nie tylko wtedy. W niedogrzanym silniku (przy niskich temperaturach i na krótkich przebiegach) też może się odkładać "masło' na korku nawet jak wszystko jest OK.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności