Gość Gawlak Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 trafiles ma kogos kto mysli ja tez tak mialem po wymianie korka spokoj   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59016-ubywa-plyn-z-chlodnicy/page/2/#findComment-474151 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli szpak Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 (edytowane) Płyn zasysa ci kolego do cylindra przez obsady wtryskiwaczy. Jeśli mechanik nie wymienił obsad na nowe to niestety tak się to kończy. Zapewne wymienił tylko oringi na tych obsadach i "wbił" je ponownie na swoje miejsce, a to błąd, bo muszą być NOWE. Powinieneś pooglądać sobie takie obsady po demontażu, wtedy juz wszysko jest jasne. Powiem Ci, większość posiadaczy Y17dt (ydtl- też) ma ten sam problem. Edytowane 2 Lutego 2013 przez marceli szpak   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59016-ubywa-plyn-z-chlodnicy/page/2/#findComment-474282 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zagiel Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Witam wiem, że postów na ten temat było pełno ale każdy jest podobny i objawy zawsze się czymś różnią więc napisze co i jak: samochod: Astra II 2001 1.7 DTI Isuzu 2 miesiący temu przestało mi działać ogrzewanie, więc pojechałem do kolegi mechaniki i okazało się że nie mam płynu w chłodnicy ..dolaliśmy i po przejechaniu ok. 200km znowu go ubyło bardzo dużo. powiedzial ze wymienimuy uszczelke pod glowica. uszczelka zostala wymieniona i po przejechaniu ........20km ! !!1 z prawie pelnego zbiornika ubyl prawie caly plyn ! Teraz tak: - w zbiorniczku sa slady czarnego smaru - korek pod pokrywa oleju ma maslo ( ale z tego co wyczytalem to jest wina tego ze jezdze malo km i to taka specyfika) - przy odpalaniu bialy dym leci z rury - poziom oleju jest troche ponad stan ale jest czarny wiec nie wyglada zeby byla tam jeszcze jakas inna substancja - temp jest ok, dosc dlugo sie nagrzewa Skupilbym sie najbardziej na tym dlaczego az tyle plynu ucieka i co jest tego powodem. Moj kolega mowi ze peknieta glowica. Ale ja czytajac te fora widze ze duzo ludzi mialo inne wyjscie i pomoglo. Czytalem juz o: 1.oringach nagrzewnicy 2.Obsadach wtrysdkiwaczy 3. Przewodac gumowych klermostatu 4. Termostacie 5. uszczelniaczu do oleju 6. kosciec przy bloku 7. dolne wsporniki chlodnicy 8. plynu wyciekajacym do cylindra mozecie cos wykluczyc ? podpowiedziec? Co radzicie? Licze na wyrozumialosc a nie na jakies debilne komentarze ktorych jest na forach co nie miara.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59016-ubywa-plyn-z-chlodnicy/page/2/#findComment-474290 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zagiel Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 U mnie w 2,2dti omega było to samo padł zawór nagrzewnicy zniego kapało solidnie pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59016-ubywa-plyn-z-chlodnicy/page/2/#findComment-474293 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nawrota Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 (edytowane) u mnie niestety nie było tak ładnei jak pisaliscie. plyn przedostaje sie do oleju i jestem na etapie szukania drugiej glowicy. powie mi ktos od czego takei rzeczy sie dzieja? Edytowane 6 Lutego 2013 przez Nawrota   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59016-ubywa-plyn-z-chlodnicy/page/2/#findComment-474825 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli szpak Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 po co Ci druga głowica? obecna jest nieszczelna? co jej jest? konkretnie co zrobił zakład regenerujący głowicę? jeśli Ty kolego, mechanik i zakład obróbki głowic nie znacie tematu naprawy TEJ głowicy to możesz mieć kosztowny problem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59016-ubywa-plyn-z-chlodnicy/page/2/#findComment-475057 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klopsik1 Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 kolego..pierw sprawdz czelność głowicy... !! Jesli bedzie szczelna mogl blok peknac np. sprawdzali ja? czy ty twierdzisz z mechanikiem ze jest nieszczelna. przegrzales kiedys silnik by pekla?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59016-ubywa-plyn-z-chlodnicy/page/2/#findComment-475060 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli szpak Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 (edytowane) http://forum.opel24.com/topic/59016-ubywa-plyn-z-chlodnicy/page-2 Obejrzyj te tulej, zobacz na gumowe oringi - oddzielają dwa układy: chłodzący od olejowego (smarowania). Pomyśl co się dzieje, jeżeli te oringi nie trzymaja szczelnośći, albo ich nie wymienisz na nowe wraz z nowymi oringami? U ciebie możliwe, że tuleje nie zostały zdemontowane, oringi trafił szlag, więc płyn może dostawać się do oleju, etc, etc. Musisz kolego zgłębić "tajemną wiedzę", pozdrawiam! Edytowane 7 Lutego 2013 przez marceli szpak   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59016-ubywa-plyn-z-chlodnicy/page/2/#findComment-475061 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nawrota Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 (edytowane) nie przegrzalem nigdy samochodu i nie znam sie na nim tak zeby obejrzec tuleje albo gumowe oringi nie wiem co mam robic: mechanik powiedzial ze jest peknieta glowica bo on nic innego nie widzial i ze jak rozkrecal glowice aby zalozyc uszczelke pod glowica to mowil ze byla cala zabrudzona ze musial to zdzierac srubokretem. zaklad w ktorym splanowali glowice to tam raczej nic sensownego nie powiedza. pytasz sie czy przegrzalem silnik ? nie jedyna rzecz jaka mogla mi sie przytrafic to na poczatku jak sie pojawil ten problem to uciekl mi plyn chlodniczy i jezdzilem tak moze ze 100km gora a olej byl ok mialem 11tys po wymianie oleju i planowalem nastepna wiec co mam robic? u mnie sprawdzenie glowicy kosztuje 250zl czy dac do innego mechanika? a da sie sprawdzic to co jest tej glowicy inaczej niz wysylajac ja na sprawdzenie szczelnosci? Edytowane 8 Lutego 2013 przez Nawrota   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59016-ubywa-plyn-z-chlodnicy/page/2/#findComment-475082 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klopsik1 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 (edytowane) hm..u nas spr głowicy płaciłem 30zł :-) jakies 5 lat temu. Jesli tak jezdziłes bez płynu mógł peknac blok,głowica. Skoro mechanik twierdzi , że "czapka" jest pęknieta to niech pokaze Ci peknieci.e.a co do ceny..pytałes w firmie czy powiedział tak mechanik ze tyle kosztuje sprawdzenie. ? tu widze cennik...to nie wiem kto powiedział Ci tyle za sprawdzenie. http://www.autonalepa.pl/regeneracja_glowic a ja innej metody nie widze niż spradzenie szczelnosci pod plaszczem wodnym. bo tak wzrokowo to byle kreska może sie wydawac peknieciem. pozatym piszesz: "mechanik powiedzial ze jest peknieta glowica bo on nic innego nie widzial" to skoro widział pękniecie....mogł jej nie skrecać..bo po co niepotrzebne koszta! Edytowane 8 Lutego 2013 przez klopsik1 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59016-ubywa-plyn-z-chlodnicy/page/2/#findComment-475146 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.