Gość mst Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Witam. Mam problem z moją Astrą. W trasie, gdy samochód potrzebuje dużo mocy (wzniesienia, "załadowany" samochód) samochód przechodzi w tryb serwisowy i jak wiadomo nie ma mocy. Byłem u mechanika, który stwierdził, że trzeba wyczyścić EGR. Po wyczyszczeniu wszystko było dobrze przez kilka dni. Najlepsze jest to, że komputer nigdy nie pokazywał żadnych błędów. Z tego co pamiętam, ciśnienie na jednym wtrysku było za małe. Byłem już u kilku mechaników, każdy ma inną teorię i inny sposób na naprawę. Jeden stwierdził, że jest to problem pedału gazu, który trzeba wymienić. Kolejny mechanik słysząc diagnozę wcześniejszego, zaczął się śmiać. Zwątpiłem już w naszych "fachowców" Porównując przyspieszenie i elastyczność do silników 1.9TDI 105KM, jest to niebo, a ziemia na korzyść TDI. Czy faktycznie w sprawnym CDTI jest aż taka przepaść? Proszę o pomoc bo powoli zaczynam zastanawiać się nad zmianą samochodu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59042-tryb-serwisowy-astra-h-17-cdti-101km/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radmax Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Wydaje mi się, że jak przechodzi w tryb serwisowy to automatycznie musi być jakiś błąd bo inaczej by tego trybu nie było. Najlepiej jakby ktoś kumaty się podpiął op-comem lub techem i w czasie jazdy sprawdzał czy coś wyskakuje od razu po przejściu w tryb awaryjny.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59042-tryb-serwisowy-astra-h-17-cdti-101km/#findComment-473858 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mst Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Ostatni mechanik podpinał się w czasie jazdy i również nic nie wyskoczyło. Stwierdził tylko, jak i większość moich znajomych, że większym "mułem" to on nie jechał. Błędu nie było, choć odczytał wtedy EGR i troszkę za małe ciśnienie na drugim wtrysku. Najciekawsze jest to, że błędów żadnych nie ma. Nie wiem jak on to odczytał ale stwierdził, że gdzieś zginęło ~30KM. Niestety nie miałem okazji jeździć innym 1.7CDTI i nie mam porównania. Oglądając filmiki z przyśpieszenia 1.3CDTI mam wrażenie, że jest lepiej niż u mnie ale to tylko filmiki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59042-tryb-serwisowy-astra-h-17-cdti-101km/#findComment-473862 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 nie tryb serwisowy a tryb awaryjny odepnij przepływkę i przejedź się autem (będziesz miał błąd przepływki, ale się nie martw) oprócz EGR warto też bootsensor wyczyścić   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59042-tryb-serwisowy-astra-h-17-cdti-101km/#findComment-473867 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mst Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 (edytowane) Jak odepnę przepływkę i nie będzie większego muła to znaczy, że przepływka? Na jakiej zasadzie mam ją odpiąć? Wyciągnąć całą z obejmami czy odpiąć samą kostkę? Edytowane 30 Stycznia 2013 przez mst   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59042-tryb-serwisowy-astra-h-17-cdti-101km/#findComment-473886 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Kostkę odpinasz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59042-tryb-serwisowy-astra-h-17-cdti-101km/#findComment-473903 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 odepnij po prostu kostkę, auto albo ożyje trochę albo nic się nie zmieni albo pogorszy, jak to ostatnie to raczej nie przepływka. w pierwszym przypadku to prawdopodobnie ona w drugim fifty-fifty chyba że znów mi się pomyliło ale na forum jest to opisane...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59042-tryb-serwisowy-astra-h-17-cdti-101km/#findComment-473906 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mst Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Po odpięciu przepływki praktycznie w ogóle nie działał pedał gazu. Trzeba było czekać 2-3 sekundy żeby załapał, więc raczej to nie przepływka. Dzisiaj sam sprawdziłem błędy i wyskoczyło 050074 - czujnik prędkości własnej pojazdu i 023461 - prosiłbym o pomoc w rozkodowaniu tego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59042-tryb-serwisowy-astra-h-17-cdti-101km/#findComment-473972 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 http://forum.opel24.com/topic/26291-Blad-P0234-slabe-turbo-i-inne-problemy/ czyli zacznij od dokładnego sprawdzenia dolotu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59042-tryb-serwisowy-astra-h-17-cdti-101km/#findComment-473977 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mst Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Zaznajomiłem się z tym tematem już wcześniej. Moja wiedza odnośnie mechaniki samochodowej jest niestety zbyt niska, żeby samemu sprawdzać takie rzeczy. Najprawdopodobniej udam się do jakiegoś mechanika, choć mam z nimi kiepskie doświadczenia. Ogólnie rzecz biorąc, chodzi o nieszczelność dolotu, a w najgorszym razie padniętą turbinę? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59042-tryb-serwisowy-astra-h-17-cdti-101km/#findComment-473979 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.