kicaj Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 jedna osoba trzyma obroty powyżej 2000 żeby turbo dmuchało a druga obserwuje czy nie ma gdzieś jakiegoś "wycieku", ew. podokręcać wszystkie opaski, sprawdzić oragnoleptycznie czy jakaś guma nie jest sparciała (zwłaszcza od ciemnej strony )...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59042-tryb-serwisowy-astra-h-17-cdti-101km/page/2/#findComment-473986 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcov Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Wrzuc piaty bieg przy malej predkosci i trzymaj pedal przyspieszenia przez minumum 10 sekund. Powinien wejsc w tryb awaryjny i wygenerowac DTC. Odczytaj DTC i napisz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59042-tryb-serwisowy-astra-h-17-cdti-101km/page/2/#findComment-474002 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mst Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Wielkie dzięki za odpowiedzi Znalazłem chyba dobry warsztat i umówiłem się na diagnozę na jutro rano. Podobno mieli już identyczny problem z Astrą tylko 1.3 CDTi. Jeżeli dadzą radę, na pewno dam znać na forum co to było   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59042-tryb-serwisowy-astra-h-17-cdti-101km/page/2/#findComment-474009 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcov Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 1.3 i 1.7 to dwa rozne silniki i dwoch roznych producentow wiec znajomosc silnika 1.3 nie oznacza znajomosci silnika 1.7   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59042-tryb-serwisowy-astra-h-17-cdti-101km/page/2/#findComment-474011 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mst Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 W końcu udało mi się trafić do dobrego mechanika. Problemem okazał się wężyk od elektrozaworu. Teraz nie poznaję swojego samochodu. Zbiera się rewelacyjnie i wystarczy go dotykać, a nie żyłować, żeby jechał. Koszt naprawy 130zł. Teoretycznie dużo, bo sam wężyk kosztował 6zł ale dałbym wiele więcej, żeby tylko go naprawili. Wielkie dzięki za wcześniejszą pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59042-tryb-serwisowy-astra-h-17-cdti-101km/page/2/#findComment-474124 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcov Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Wiec sterownik musial generowac blad z odchylenia cisnienia doladowania. Jezdziles do tej pory bez doladowania dlatego silnik nie mial mocy. W 1.7 najczestszym powodem braku doladowania lub jego nadmiernego cisnienia jest wlasnie usterka ukladu podcisnieniowego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59042-tryb-serwisowy-astra-h-17-cdti-101km/page/2/#findComment-474135 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mst Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Nie chcę zakładać nowego wątku, bo kolejny problem jest kontynuacją wcześniejszego. Wczoraj zaglądnąłem do komory silnika i zobaczyłem, że jest mokro. Wcześniej nie było żadnych wycieków. Sprawdziłem więc płyny i okazało się, że na bagnecie nie ma ani kropli oleju. Wcześniej turbina nie włączała się i nie brał oleju. Odkąd to naprawiłem, przejechałem ~200km i zniknął 1L oleju. Później sprawdzę dolot czy nie ma w nim oleju ale już teraz daję 80%, że turbinka bierze dużo oleju i nadaje się do regeneracji. Co o tym myślicie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59042-tryb-serwisowy-astra-h-17-cdti-101km/page/2/#findComment-475193 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 jeżeli masz mokro w komorze silnika .. to znaczy, że masz wyciek :-) .. należy znaleźć miejsce wycieku .. i sprawa załatwiona. jeżeli masz wyciek na zewnątrz silnika .. to turbosprężarka nie ma nic do tego :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59042-tryb-serwisowy-astra-h-17-cdti-101km/page/2/#findComment-475210 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mst Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 (edytowane) Patrzylem do silnika i wydaje mi sie, ze to wlasnie turbo leje. Wyzej jest sucho, turbo cale mokre i nizej wszystko z oleju. EDIT: A tak to wygląda od spodu Zastanawia mnie puszczony luzem wężyk na 0:18. Plus oczywiście uszczelka pod miską. Edytowane 9 Lutego 2013 przez mst   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59042-tryb-serwisowy-astra-h-17-cdti-101km/page/2/#findComment-475229 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Z tego co oglądałem na zdjęciu i na filmie to ewidentnie masz wyciek pomiędzy dolną a górną miską olejową. Pomiędzy miskami jest płynne uszczelnienie a oryginalnie zakłada się Loctite 5699 (szary), a można też użyć Loctite 5900 (czarny). Co do wycieku z turbosprężarki to najpierw sprawdziłbym połączenie pomiędzy rurą dolotową powietrza (czarna plastikowa). Na połączeniu jej i turbosprężarki jest guma, która po pierwsze ciężko się zakłada i może się zsunąć, gdy ktoś niewprawny to robi (a szukałeś doładowania, więc zakładam, że ktoś ją ściągał). Druga do sprawdzenia jest rura dolotowa po wyjściu z turbosprężarki - to jest łatwiejsze .. odkręcić cybant, obejrzeć, czy czasami pod cybantem nie jest uszkodzona .. powycierać dokładnie, również w wewnątrz i skręcić na nowo .. zachować umiar podczas dokręcania. Co do wolnego przewodu .. (widocznego w 18 sek) .. jak dokładnie to powycierasz to zobaczysz, że tam jest niewielki przewód podciśnieniowy założony na puszkę aktuatora, który steruje turbosprężarką. A ten większy przewód to jego osłona. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59042-tryb-serwisowy-astra-h-17-cdti-101km/page/2/#findComment-475291 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.