Gość Michcio Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Właśnie ja go nie wymieniałem tylko kumpel i się tak jak piszesz skręcił.Właśnie teraz smochód pracuje jak wczesniej czyli jak pszółka.I nareszczcie jest cisza.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Natan Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Aha....to spoko.Ale wczesniej powiedziales ze dobiega "buczenie" z okolicy chlodnicy.A ja na filmiku slyszalem takie"terkotanie" zupelnie jak w dieslu dlatego zwrocilem na to uwage.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michcio Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Dobrze słyszaleś ale jeszcze jak auto było dobrze rozgrzane to buczało z okolic chlodnicy i z węży wodnych aż się przerazilem ale już jest spoko.A tak a propo czemy ten filtr się skręcił przecież był ok na wielkość jak ja wymienialem boscha nie filtrona to wszystko było ok   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Natan Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 (edytowane) Czesc. Moglo byc tak jak napisalem we wczesniejszym poscie.Jakos krzywo wlozony,nie osadzil sie symetrycznie do obudowy filtra i przy zakrecaniu sie zdeformowal.A moze byl odwrotnie wlozony?.Ten filtr tak wyglada jak na zdjeciu wiec jest opcja wlozyc go odwrotnie.Defacto filtr jezeli zostal zle wlozony i zostal zdeformowany to mogl spowodowac opory przy przeplywie oleju a on sam z siebie nie powinien wydawac dziwnych dzwiekow(buczenia).Problem wg mnie mogl tkwic w czyms innym.Np w glosniejszej pracy pompy oleju ktora mogla miec problem z obiegiem oleju w silniku.Probuje juz roznych domyslow bo sytuacja jest ciekawa a przyczyna takiego stanu rzeczy musi gdzies byc.Szkoda ze ja ostatnio nie wymienialem filtra osobiscie tylko mechanik to wtedy bym wiedzial w czym mogl tkwic problem. Pozdrawiam. Edytowane 8 Lutego 2013 przez Natan   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michcio Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Dobrze że z tą usterką wogóle nigdzie nie jeżdzilem tylko auto stało w garażu i czekał na diagnozę.Bo bym tylko sobie niezłych szkód narobil.No tak ten filtr wygląda i u mnie był dobrze założony tylko mi dziś mechanik powiedział że ten filtrona był o kilka milimetrów większy niż orginał bo je porównał.Ja też jestem w szoku a jeszcze bardziej jak ten filtr zobaczyłem no wyglądał tak jak by go silnik chciał zassać do środka.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fisher Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Hej,mam problem ze swoja Corsa D OPC. Mianowicie jadac np na 2biegu ok 2tys obrotow chce nagle przyspieszyc wiec gaz w podloge a Corsanic. Po chwili dopiero zrozumiala ze chce przyspieszyc ale i tak powolisie zbiera, dopiero tak powyzej 3tys zaczyna lepiej ciagnac. Macie jakiespomysly co to moze byc?Tak wiec z moich obserwacji wynika, ze jestduze opoznienie na nacisniecie pedalu gazu oraz zachowanie jakbymaksymalny moment byl ponad 3 tysiace, a wg producenta nastepuje on przyok 1950rpm. Tak wiec cos jest chyba nie tak. Pomiary wykonane po dwa na biegu 2 i 3.Pomiary na biegu 2:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2c89a364a5fcd1ac.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8e04ea9cac3e0c06.htmlPomiary na biegu 3:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e7e939d9eeb7c77a.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/14b259c4c3e9489e.htmlJestescie w stanie cos wywnioskowac z tych wykresow? Potrzeba jakies inne bloki pomiarowe?Aha, sprawdzilem i komputer nie pokazuje zadnych bledow... Z gory dzieki za pomoc.Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.