Gość tryko Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Silnik jest bez klimatyzacji (wcześniej była założona sprężarka klimatyzacji), zakupiłem pasek alternatora do silnika bez klimatyzacji. Zakładając go na wszystkie koła wielorowkowe i na rolkę napinacza znajdującą się pod pompą wspomagania pozostał mi spory luz tego paska.Czy różni się umiejscowienie napinaczy do silników z klimatyzacją lub bez?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Podaj symbol silnika - może ktoś z forumowiczów ma schemat prowadzenia pasków. (wpisz też w profil) Możliwe że nie tak go zakładasz, sam też kiedyś zakładałem pasek który zdjąłem parę godzin wcześniej i po godzinie podałem się bo wydawał się mocno za długi. Dopiero jak zobaczyłem schemat to wiedziałem gdzie popełniłem błąd.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tryko Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Symbol silnika to opel tigra 1.6 c16xe jak by ktoś miał schemat paska alternatora do silników z klima i bez.bardzo bym był wdzięczny   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 http://www.dragon2309.co.uk/corsa-parts-cat/engine_and_clutch/c14sel_x14xe_engines/short_motor.html może to się przyda   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tryko Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 http://www.dragon2309.co.uk/corsa-parts-cat/engine_and_clutch/c14sel_x14xe_engines/short_motor.html może to się przyda Dzięki kacper pomogło bardzo a ja zakładałem to tak i nie pasowało   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Tak myślałem, sam tez zakładałem podobnie i też nie pasowało :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tryko Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 mam jeszcze jeden problem gdzie wkręcić czujnik spalania stukowego są 3 otwory w bloku gwint f-8 zaznaczyłem na czerwono otwory w moim bloku   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Raczej w ten górny otwór - powinien on być na wysokości cylindrow. Zobacz jeszcze tą fotkę   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.