Gość pitek1234 Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 witam was serdecznie jestem tu nowy dla tego ze wczwsnij nie mialem zadnego problemu a teraz mam wiec jestem;-] prosze was o rozwiazanie mojego problemu z oplem astra H kombi 2008 r 1.7 cdti 110km z falujaca wskazowka od obrotow. Objawy sa nastepujace nie znam dnia ani godziny raz jest dobrze a juz za chwile nie rosna obroty do 1000i za chwile maleja do 900 i tak pare razy silnik zaczyna warczec jak by sie mial rozleciec, i tak pare razy i gasnsnie odpale ponownie jest ok;-] zapale za godzine juz nie jest ok ;-[ juz nie mam sily na ten samochod to jest moje wymarzone auto a juz powoli mam go dosc, gdy silnik pracuje rowno to spalanie na wyswietlaczu jest 0,6 okolo a gdy zaczyna warczec i wskazowka faluje to pali 3,5-6 litra i tak na zmiane , bylem u paru mechanikow na kompie i jest ok zadnych bledow anik nic czytalem na waszym forum i kazdy podaje inny powod na kocu by sie okazalo ze musial bym wymienic 50%cxzesci w silniku, ja mysle ze moze jest to ten zawor w pompie co pisaliscie co kosztuje okolo 500zl. prosze was o pomoc jesli ktos mial ten problem i go rozwiazal to prosze o pomoc. a co do paliwa to tankuje na bp mysle ze dobre paliwo tam mamja, ale w tym tygodniu zatankuje inne i zobaczymy. dziekuje i pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59349-falujaca-wskazowka-obrotomieza-opel-astra-lll-h-kombi-2008-r/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 (edytowane) A może DPF się wypala? Czy auto jeździ normalnie gdy tak się niedzieje? Niech mnie ktoś poprawi jeśli jest inaczej. Ewentualnie coś zapycha Ci wydech lub np alternator hamuje silnik. Ciężko tak na odległość wskazać winowajcę. Edytowane 14 Lutego 2013 przez popencjusz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59349-falujaca-wskazowka-obrotomieza-opel-astra-lll-h-kombi-2008-r/#findComment-475991 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majq1 Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 A w tym czasie nie zapala się żółta lampka samochodu z kluczem Zależy jakim interfejsem czytali błędy, mogło nie pokazać   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59349-falujaca-wskazowka-obrotomieza-opel-astra-lll-h-kombi-2008-r/#findComment-476015 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pitek1234 Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 wlasnie nic sie nie zapala , zadna kontrolka, ani serwis ani filtr czasteczek stalych , jak ten silnik tak warczy to w czasie jazdy potrafi kilka razy tak delikatnie szarpnac.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59349-falujaca-wskazowka-obrotomieza-opel-astra-lll-h-kombi-2008-r/#findComment-476022 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Jeśli coś Ci poszarpuje, to szukaj przyczyny przy kołach pasowych i rolkach napinających, może wspomiany wcześniej alternator. Nie przygasa światło w aucie podczas tego zdarzenia? Kończące się łożysko w pierwszej fazie potrafi szumieć. Stary patent na sprawdzenie bez zdejmowania: bierzesz kijek i jednym końcem dotykasz do osi rolki (tylko tej która nie wiruje!) drugi koniec do ucha i słuchasz. Objaw to dość głośny szum z kijka:) Może to się komuś wydać śmieszne ale to stary patent. Jeśli to nie pomoże to radzę podjechać do magika i podnieść auto. Najlepiej sprawdzić to rano gdy jest zimny silnik.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59349-falujaca-wskazowka-obrotomieza-opel-astra-lll-h-kombi-2008-r/#findComment-476024 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pitek1234 Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 czytalem troszke na tym forum i tak mi sie wydaje ze to moze byc ten zawor w pompie co kosztuje okolo 500zl , bo inni uzytkownicy pisali wlasnie o tym zawoze, ze go wymienili i bylo dobrze, jutro jade na komputrer do mechanika i zobaczymy co powie oby cos znalaz bo juz sie jezdzic nie da,   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59349-falujaca-wskazowka-obrotomieza-opel-astra-lll-h-kombi-2008-r/#findComment-476113 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 rozumiem, że silnik tak pracuje tylko na wolnych obrotach?? należy sprawdzić najpierw ciśnienie w CR .. porównać żądane do otrzymywanego , jeżeli wahania nie są duże .. to przyczyną nie jest zawór. Nie wymienia się na wariata .. po to jest ta diagnostyka .. aby najpierw sprawdzić, porównać a nie wymieniać aby tylko wymieniać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59349-falujaca-wskazowka-obrotomieza-opel-astra-lll-h-kombi-2008-r/#findComment-476156 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 najpierw to niech autor tematu powie kiedy ostatni raz wypal mu sie dpf i co ile km to sie dzieje... wypalanie dpfu nie jest sygnalizowane zadna kontrolka!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59349-falujaca-wskazowka-obrotomieza-opel-astra-lll-h-kombi-2008-r/#findComment-476160 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pitek1234 Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 wiec tak kolego od kad mam astre a to juz jest drugi rok to jeszcze nie wypalalem komputerowo u mechanika tego dpf-u dla tego ze zadna kontrolka nie sygnalizowala o tym , aby to zrobic , ale mysle ze ten dpf jest dobrze wypalony i nic tam nie zalega, dla tego ze kilka razy do roku jade do holandi i wracam do Polski i jade autostradom non stop rownym biegiem i obrotami i mysle ze w ten sposob on sie dobrze wypali, ale powiem Ci jeszcze ze spaliny maja jakis dziwny zapach , taki nietypowy jakby siarka czy cos podobnego. Tak te wachania sa tylko na wolnych obrotach,a jak jade i sa wieksze obroty to potrafi tak delikatnie szarpnac, a podczas postoju na swiatlach potrafi zgasnac , ale odpali bez problemu po zgasnieciu,   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59349-falujaca-wskazowka-obrotomieza-opel-astra-lll-h-kombi-2008-r/#findComment-476170 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 niech mechanik sprawdzi wahania ciśnienia w Common Rail ... jeżeli na wolnych obrotach wahania będą większe niż ok. 2000 Pa to znaczy, że zawór nie umie utrzyma ciśnienia w railu. A dlaczego nie umie .. to już inna sprawa. Może zawór jest przytarty .. może popa zaczyna szwankować .. może wtrysk jest nieszczelny .. a może ustawienie zaworu SCV jest nieprawidłowe. Nalezy wykasowac stare ustawienia pozwolic aby pompa nauczyła się ich na nowo, spróbowac zrobić nauke małych dawek (SQL) .. jeżeli wszystko powróci do stanu OK .. tzn., że okresowa nauka zrobiła się w niewłaściwych warunkach co spowodowało takie utrudnienia. Nastepnie nalezy sprawdzić wartości korekcyjne dla wtryskiwaczy dla poszczególnych cylindrów, byc może są zwiększone i blisko granicy korekcji. Jezeli się nie uda ... to należy zastanowić się nad następnymi krokami - być może potrzeba się zastanowić nad wymianą wtryskiwacza. Powtarzam .. najpierw analiza parametrów. DPF nie ma to wpływu .. żadnego !! to nie ten przypadek !! Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59349-falujaca-wskazowka-obrotomieza-opel-astra-lll-h-kombi-2008-r/#findComment-476179 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.