Gość grzes08 Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 oczywiście .. że to możliwe .. ale nie zakładajmy najgorszych wersji .. należy sprawdzić to co najprostsze ..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59432-astra-h-17-cdti-100km-dziwny-gwizd/page/2/#findComment-476695 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 (edytowane) ten patent z płynem to od gazowników:) Wystarczy niewielka ilość na połączenia i nawet najmniejsze nieszczelności się objawią białą pianą. Jeśli miałyb by to być "łożyska" na turbinie to gwizd nie byłby ziwazany z brakiem mocy. A czy sprawdzany był układ sterujący turbiną? Mam na myśli zawór upustowy, przewody podciśnienia i samą pompę podciśnienia. Może poprostu turbo się nie domyka i gwiżdże? Edytowane 19 Lutego 2013 przez popencjusz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59432-astra-h-17-cdti-100km-dziwny-gwizd/page/2/#findComment-476701 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawelpaciorek Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 ten patent z płynem to od gazowników:) Wystarczy niewielka ilość na połączenia i nawet najmniejsze nieszczelności się objawią białą pianą. Jeśli miałyb by to być "łożyska" na turbinie to gwizd nie byłby ziwazany z brakiem mocy. A czy sprawdzany był układ sterujący turbiną? Mam na myśli zawór upustowy, przewody podciśnienia i samą pompę podciśnienia. Może poprostu turbo się nie domyka i gwiżdże? Zgadza się, u mnie pomimo głośnego gwizdania nie narzekałem na brak mocy, jedynie miałem dodatkowe efekty dźwiękowe.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59432-astra-h-17-cdti-100km-dziwny-gwizd/page/2/#findComment-476708 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 spadek mocy mógłby być .. gdyby turbina mocno sie już zacierała .. ale zgadzam się, że to bardzo drastyczny stan sterowanie .. dla mnie raczej to nie to .. czasami jeszcze jak coś wpadnie do środka i łopatka się wykrzywi po stronie dolotowej na sprężarce to mocno gwizda   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59432-astra-h-17-cdti-100km-dziwny-gwizd/page/2/#findComment-476710 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 ale opisał na początku że jest gwizd - jest spadek mocy, nie ma gwizdu jest ok. Nie pisał też że sprawdzał pod tym kątem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59432-astra-h-17-cdti-100km-dziwny-gwizd/page/2/#findComment-476712 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek astra h Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 witam koledzy. dzięki za podjęcie tematu... gwizd jest cały czas - przestaje tylko wtedy jak dobrze pamiętam gdy załącza się tryb awaryjny... a tak na codzień moc jest ale wydaje mi się że słabiej zbiera się z niższych obrotów, ale już powyżej 2000 jest całkiem nieżle tylko że pojawia się ten gwizd... więc byłem dziś u mechanika, posprawdzali (2 mechaników) i popodłączali pod kompa (brak błędów) rozebrali i sprawdzili egr... i cóż ich diagnoza: EGR do wymiany! podobno system zamykania i otwierania niezbyt dobrze działa... nie domyka itp. dlatego troszke więcej dymi czasem, dlatego czasem się wiesza i potem dalej chodzi, dlatego lekko podwyższone spalanie około 7 niby w kompie pokazuje... wyrok oczywiśty na 100% egr stąd moje pytanie...co u tym myślicie, dają głowe sobie uciąć że to egr (podobno często się psują) i gdzie mogę kupić te "badziewie" bo na allegro nie mogę znaleźć do mojego silnika?? i jak to kosztuje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59432-astra-h-17-cdti-100km-dziwny-gwizd/page/2/#findComment-477022 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 gwizd jest cały czas - przestaje tylko wtedy jak dobrze pamiętam gdy załącza się tryb awaryjny jeżeli jest tryb awaryjny .. to jak może nie być błędów .. mogą być nieaktywne, ale powinny być historyczne .. to ż samochód muli .. to może być EGR .. ale gwizdanie .. raczej nie i zdziwiłbym się, gdyby on był powodem gwizdu .. sam napisałeś, że przestaje gwizdać w momencie, gdy pojawia się tryb awaryjny .. czyli wtedy kiedy turbina przestaje ładować .. musi być jakiś ślad w module .. historyczne błędy, jeśli silnik przechodzi w tryb awaryjny   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59432-astra-h-17-cdti-100km-dziwny-gwizd/page/2/#findComment-477027 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek astra h Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 masz rację z tymi błędami... to fakt i jakieś były tylko że ziomek znajomy podłączył mi pod jakiś programik i skasował błędy nie mówiąc co to za błędy. Podobno jest też historia błędów ale możliwa do odczytania przez np. op-com którego nie posiada mój mechanior... a tryb awaryjny jak na złość nie załącza się przez hmm tydzień już... i dlatego nie ma bieżących błędów a co do gwizdów no właśnie to mnie dziwi bo szukam teraz na forum i nie moge znaleźć info aby przez egr gwizdało:-) nie wiem co robić   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59432-astra-h-17-cdti-100km-dziwny-gwizd/page/2/#findComment-477031 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 masz rację z tymi błędami... to fakt i jakieś były tylko że ziomek znajomy podłączył mi pod jakiś programik i skasował błędy nie mówiąc co to za błędy. .. jeżeli skasował .. to nic ich już nie przywróci, one są jako historyczne wtedy, kiedy przestają działać (wpływać na pracę silnika). Musiałbyś spróbować go znów wywołać .. jeżeli jest to problem z doładowanie to musisz potrzymać go na 3 biegu .. gaz w podłogę .. dłużej niż 8 sek. .. fajnie byłoby kawałek autostrady .. jeżeli ciśnienie doładowania będzie z niskie lub wysokie błąd powinien wyskoczyć. Jeżeli wyskoczy .. to będziesz w domu .. sczytasz błedy i będziemy wiedzieć co się dzieje. Ale dla mnie gwizd ..to problem ze szczelnością układu doładowania .. weź kumpla, wodę z płynem do mycia naczyń, kanał lub podnośnik .. i jeden gazuje a drugi polewa wszystkie połączenia od turbosprężarki do kolektora dolotowego .. gdzie będzie bulgotać .. tam jest nieszczelność. Skąd jesteś?? EGR móglbym Ci spróbowac wyczyścić .. zanim by się go wymieniło .. czasami pomaga .. ale trzeba wiedziec co i jak. Możesz jeszcze spróbowac dodatku do czyszczenia wtryskiwaczy ... i trochę ostrzej pojeździć .. czasami też pomaga .. tak bak paliwa z dodatkiem ostrzej pojeździć i po jakimś czasie mija problem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59432-astra-h-17-cdti-100km-dziwny-gwizd/page/2/#findComment-477037 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 A ja bym gwizdu z egr nie wykluczał. Przy małej szczelinie może się robić gwizd. W starym egr miałem wżery i na stole po podłaczeniu ciśnienia puszczał bąka jak stara ba...a:) Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59432-astra-h-17-cdti-100km-dziwny-gwizd/page/2/#findComment-477081 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.