Gość grzes08 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 na zimnym silniku przez chwilę jest niewielki gwizd przy obrotach ok 2000-2200/min. to możesz ignorować .. na zimnym silniku jest to dopuszczalne .. jeżeli na cieplym jest cicho to się tym nie przejmuj:)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59432-astra-h-17-cdti-100km-dziwny-gwizd/page/4/#findComment-477314 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 hmm namierzyłem ziomka z warszawy, który komputerowo odłącza egr, zamyka go na stałe i zrobił już tego sporo i nic się nie dzieje. daje oczywiście gwarancję na usługę jaką wykonuje - koszt 250zł a nówka 1200 hmm jest się nad czym zastanawiać ja bym tego nie robił .. po pierwsze zważywszy, że sprawy ekologi idą w kosz .. to podwyższasz temperaturę spalania w cylindrze, możesz w ten sposób podnieść ciśnienie w cylindrze i silnik będzie bardziej obciążony .. czy koleś daje gwarancję, że silnik się nie rozwali szybciej, nie podpalą się zawory, nie uszkodzisz silnika ?? na co jest ta gwarancja?? dokładnie na co .. może na to, że błędy nie będą wyskakiwać, a że silnik będzie nieprawidłowo działał to na to chyba gwarancji nie daje. jeżeli się nie mylę .. to we Wrocku (Wrocław) jest firma, która czyści zawory (bo jeżeli nic nie jest wypalone, a elektromagnes działa) to każdy EGR da się wyczyścić .. tylko trzeba umieć i wiedzieć gdzie i jak czyścić. Oni czyszczą i dają gwarancję .. chyba dwuletnią, ale to trzeba potwierdzić, bo to też słyszałem z drugiej ręki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59432-astra-h-17-cdti-100km-dziwny-gwizd/page/4/#findComment-477317 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek astra h Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Witajcie koledzy ponownie. dziś zczytalem błędy jakie były (ostatnio go troszkę przegoniłem i raz wywaliło mi samochodzik z kluczem ale to było na niskich obrotach gdy przyspieszyłem - i tylko raz bo potem próbowałem wielokrotnie ale juz się nie "udało")...oto one: B0226-01 za wysokie napięcie w obwodzie silnika klapki recyrkulacji powietrza - pomożcie ustalić czy to chodzi o egr?? (bo od jakiegoś czas zaraz po odpaleniu silnika ustawia się komputer czy coś innego i głośno zaczeło chodzić, dziś szczególnie) B3883-00 wadliwe działanie obw. oświetlenia tablicy rejestracyjnej (żaróweczki do wymiany) B3884-02 obwód środkowego światła hamowania, napięcie za niskie - ?? o co chodzi P0500-74 usterka sygnalu prędkości pojazdu - o czym już pisalem Proszę o pomoc... dziś spróbuje jeszcze raz wywołać ten tryb awaryjny z podłączonym komp. bo jak ktoś pisał może btylko wtedy ten błąd się pokazuje a potem znika... ale po ostatniej jeżdzie stwierdzam że powyżej 2200 obroty jest oki ale poniżej jest po prostu mułowaty, ale też nie zawsze - dlatego jak narazie jedyna rzecz to egr - obecnie szukam kogoś kto by mi egr pożyczył abym mógł wrzucić do swojej bryczki i zobaczyć co jest...czy pomoże... zastanawia mnie jeszcze ten pierwszy błąd - ktoś miał już taki??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59432-astra-h-17-cdti-100km-dziwny-gwizd/page/4/#findComment-477600 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 (edytowane) B0226-01 za wysokie napięcie w obwodzie silnika klapki recyrkulacji powietrza W jaki module pojawił się ten błąd? Bo wydaje mi się że to klapa przy wentylatorze dmuchawy. Edytowane 26 Lutego 2013 przez popencjusz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59432-astra-h-17-cdti-100km-dziwny-gwizd/page/4/#findComment-477606 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek astra h Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 oj nie pamiętam, ale też mi się wydaje że to może być tak klapeczka, dlatego ona jakoś dziwnie chodzi...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59432-astra-h-17-cdti-100km-dziwny-gwizd/page/4/#findComment-477608 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 co masz na myśli "dziwnie chodzi"? Ona ma mieć dwa położenia otwarty/zamknięty. Ale to tak na marginesie. Niestety to nie ona jest winna Twojej usterce. Podmień ten egr i zobaczymy. Nalepiej byłoby przed podmianką podłaczyć kompa w trakcie jazdy i zobaczyć co mu dolega.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59432-astra-h-17-cdti-100km-dziwny-gwizd/page/4/#findComment-477611 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek astra h Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 a gdzie w opcjach opcom szukać tego egr i jak go sprawdzić??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59432-astra-h-17-cdti-100km-dziwny-gwizd/page/4/#findComment-477624 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 W blokach pomiarowych silnika. Powinno być widać po zachowaniu ciśnienia względem stopnia uchylenia zaworu. Oczywiście dane o kącie położenia są danymi zadanymi ze sterownika i moga nieodzwierciedlać stanu rzeczywistego ale wtedy będziesz miał ubytek na ciśnieniu doładowania. Doprowadź auto do stanu w jakim możesz spodziewać się check-a. Jest taka opcja w op-comie, gdzie podczas jazdy nagrywasz wszystkie parametry silnika i możesz je eksportować do excel-a i zrobić piękne wykresy. Wiem zajmuje to trochę czasu ale patrzenie na cyferki bez porówniania ich w czasie względemi innych wskazań może nie przynieść rozwiązania.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59432-astra-h-17-cdti-100km-dziwny-gwizd/page/4/#findComment-477631 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek astra h Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 witam. panowie dziś usłyszałem od dwóch mechaników że sam egr jest w porządku, problem podobno jest w samej przepustnicy - nie trzyma - jak obbaj powiedzieli... myśle kupić używaną na szrocie i wrzucić zobaczyć wreszczie co się prawdą?? co o tym myślicie??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59432-astra-h-17-cdti-100km-dziwny-gwizd/page/4/#findComment-478080 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 (edytowane) a co ona ma trzymać? Jak dodajesz gazu to się otwiera i ciśnienie narasta przed i za przepustnicą. Jak puszczas gaz to ciśnienie chwilowo jest wyższe przed przepustnicą do momentu gdy turbo przestanie pompować. Wtedy po mojemu gdbyby nie trzymała, słyszałbyś dzwięk przy odpuszczaniu gazu. Fakt pisałeś na początku że przy odpuszczaniu też słychać. Jeśli to nie droga impreza to czemu nie. Czy robiłeś live date parametró silnika opcomem? Edytowane 1 Marca 2013 przez popencjusz Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59432-astra-h-17-cdti-100km-dziwny-gwizd/page/4/#findComment-478099 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.