Gość Michał252 Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Witam wszystkich forumowiczów mam od wczoraj problem z moim Signum 1.8 122km. Zaczeło się rano odpaliłem go i nie zgasły kontrolki od ABS i TC. Jeżdziłem parę godzin kilkukrotnie wyłanczając i włanczając silnik postoje do 30m. Za kturymś razem kotrolki zgasły i już się nie zapaliły również jeżdząc z przerwami. Dziś rano sytuacja się powturzyła kotrolki się świeciły i przestały. Zapaliły się znów po dłuszym postoju ponad godzinę. Może spotkaliście się już z takimi objawami, człowiek przyzwyczajony do abs zapomina że kółka mogą sie zblokować a pozatym wydaje mi się że hamulce działają tylko na przedniej osi. Z góry dziękuje za podpowiedzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 problem z komunikacją czujników abs w kołach. Jest o tym dużo na forum. Odczytaj błędy by się upewnić.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michał252 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Troszkę dziś pogrzebałem przy autku i zauważyłem kostkę pod samochodem łączy obydwa tylne czujniki do wiązki idącej do przodu i tu znajduję sie chyba mój problem. Jeden kabel został już przelótowany poza kostką. Chce zrobić to z resztą. Nie mam pewności czy kable wychodzące do przodu są połączone w kostce jest ich siedem a wchodzących cztery. Ma ktoś schemat tej kostki lub już robił coś takiego.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michał252 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 tak jak pisałem powodem u umnie była ta kostka, przelutowałem wszystkie kable jest teraz ok   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarko Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Ja bym sprawdził op-comem!! U siebie szukałem a rezultaty były marne. przyczyną mogą być kostki w tyle i w przodzie, przewody, czujniki w piastach itd... Ja sprawdzałem na pinach pompy ABS i wyszedł mi problem na tylnym lewym kole, a po op-comie wyszło, że to jednak czujnik lewego przedniego koła! Wymiana czujnika z piastą i po problemie. Kolego Michał jak nie masz daleko do Sosnowca to służę pomocą   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.