Gość marcelo Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Moja Sintra X22XE ostatnio ma dziwne odchyły. W czasie jazdy (gdy naciskam sprzęgło) czy na postoju (po dodaniu gazu i puszczeniu) obroty lekko wzrastają na parę sekund i dopiero po tym czasie opadają do około 100-1100 i też musi trochę czasu upłynąć i dopiero spadają na te 800. Jeszcze jak było mroźno czasami zdarzało jej się, że obroty zacinały się na około 2000 i same dalej wzrastały, wtedy wywalało check engine ale wystarczyło zgasić silnik, odczekać parę minut i było ok. Podobnie było po odpaleniu rano na zimnym, chodziła normalnie, zdławiła się zapalił się check engine ale jak ruszyłem i przejechałem około kilometra to gasł i było ok. Co może być przyczyną zawieszających się obrotów? Ktoś miał tak jak ja? Mechanicy nie wiele wiedzą na temat Sintry i snują domysłu że może EGR lub silnik krokowy nawala... Proszę o pomoc i podpowiedzi jak sobie z tym poradzić. Nagram filmik to wrzucę link jak to wygląda w rzeczywistości.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Zamiast filmiku lepiej będzie jak odczytasz błędy. Jeśli zaświecała się kontrolka silnika to są zapisane w sterowniku.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcelo Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 w mojej okolicy nikt nie ma programu do sintry, zostaje mi tylko aso   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Sprawdziłem w opcomie jest sintra ale nigdy nie diagnozowałem.Nikt w okolicy nie ma opcoma?Ja tez w lubelskim ale pare km jest....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Sintra jest w opcomie i tech-2. :-) Tanie podróbki nie łączą się z wszystkimi podzespołami Sintry ale z ECU raczej nie ma problemu. Ja widzę kilka opcji na odczyt błędów. Wizyta w ASO Spotkanie forumowiczów Zakup kabelka na alledrogo itp Jest jeszcze podobno możliwość odczytu na spinacz, ale sam nigdy nie sprawdzałem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość STRUS_TM Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Cześć! Sprawdź jeszcze wszystkie przewody powietrzne. Jeśli dzieje się to po wciśnięciu sprzęgła,to jedyny element łączący go z silnikiem to serwo wspomagania. Sprawdź wszystkie rurki podciśnieniowe w komorze silnika. Jeśli to nie pomoże,to patrz post poprzednika!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcelo Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Byłem w ASO i nic nie wykazało. Na silniku wszystko OK. Dowiedziałem się jedynie, że mogą to zrobić za 800 PLN bo niby wiedzą co jest... Spotkałem gościa co miał sintre i podobne objawy (zawieszanie obrotów na 1500 i po chwili spadają do 800 lub na mrozie obroty idą same w górę), mówił że wymieniał EGR i czyścił krokowca. W wolnej chwili wyciągnę EGR i krokowca i wyczyszczę, zobaczymy czy będzie jakiś efekt. Kiedyś miałem Vectre A i czyszczenie krokowca nic nie dało.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.