Skocz do zawartości
konrad_112

Cali 2.0i v8 nie chce zapalić pomocy !

Rekomendowane odpowiedzi

No i problemów ciąg dalszy. Przy mojej cali po raz drugi pękną wałek rozrządu i kupiłem 2 kompletną głowicę dałem do planowania. Po zamontowaniu wszystkiego ustawieniu rozrządu nie chce odpalić, czasem strzeli w tłumik albo w gaźnik świece mokre palec kopułka kable nowe. Lecz podczas kręcenia słychać dziwny dźwięk w okolicach wału którego wcześniej nie było. A i jeszcze dodam że przestawiając rozrząd o 3 ząbki cali odpali ale nie chodzi na wszystkie gary jest mulona po niedługim czasie gaśnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mamy sprawdzic na odleglosc czy wszystko dobrze poskladales ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do poskładania jestem pewnien. Tylko czego to może byc przyczyną. Co mam sprawdzić,Jak za to sie zabrać ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No kolego doszłam co było przyczyną i zamiast napisać coś konkretnego to wolałeś skrytykować że się nie znam. A jak byś tak się coś znał więcej a nie tylko posty wrzucał to byś pomógł.

 

ps. w silnikach 2.0 8v występują 2 rodzaje wałków rozrządu, jest niewielka różnica kąta na popychacza i w tym tkwił problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Przy mojej cali po raz drugi pękną wałek rozrządu i kupiłem 2 kompletną głowicę

 

w profIlu

 

Silnik:2.0 8v 115KM

czyli calibra c20ne i 2głowica z takowej

 

 

No kolego doszłam co było przyczyną i zamiast napisać coś konkretnego to wolałeś skrytykować że się nie znam..

ps. w silnikach 2.0 8v występują 2 rodzaje wałków rozrządu, jest niewielka różnica kąta na popychacza

 

no to teraz ja bym tak powiedział o Tobie ;)

biorąc powyższe cytaty pod uwagę

 

podaj numerację tych wałków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

smiech na sali

skladac cos bez sprawdzania

i to ja sie nie znam

sory kolego ale nastepnym razem jak zapytasz o cos to przypomne Ci conieco

 

c20ne to c20ne

kupiles glowice od SEH albo cos innego i masz waty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to nie można było podpowiedzieć coś takiego obrazu opisałem problem powiedziałem że zaopatrzyłem się na szrocie, mówiłem do czego to jest mi potrzebne takie mi dali to byłem pewien że to jest to ale się myliłem oni popełnili błąd zwrócili mi część kasy i dali drugą.nie pisałem że się znam na wszystkim dlatego tez i posta zamieściłem.

Edytowane przez konrad_112

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no teraz to chyba zartujesz

''pewien na szrocie'' to mozesz byc jednego

ze moze ale nie musi pasowac

zawsze sprawdza sie przynajmniej numer czesci od czego jest

 

 

btw niekotrzy wkladaja walki od SEH do NE zeby podniesc moc silnika

obie konstrukcje sa blizniacze

wiec nie powino byc z tym problemu

nie chce zgadywac od czego wcisneli Ci czesci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszelkie części maja opisane i oznakowane nieraz kupowałem rożne rzeczy i nigdy nie miałem z tym problemów a także znajomi, dlatego tez i ta moja pewność że to jest to.

 

Tak konstrykce sa zbliżone, wałki są niemal że identyczne z tego co widziałem.

Ale jednak silnik na nim odpalił po dużym opuźnieniu na rozrządzie. Ale nie chodził na wszystkie gary z tą też i ten cały problem był.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

klin na kole pasowym walu jest caly ?

 

glowica od SEH jest taka sama jak od NE , silnik roznia się tłokami i walkiem rozrządu (SEH ma lagodniejszy walek) ale tak czy siak by chodzilo to normalnie.

 

zobacz czy klin na dole jest ok , jeśli tak , to zobacz czy na gornym kole nie jest zerwany.

 

czy przewody zapłonowe masz dobrze podlaczone ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.