Gość bary2004_2005 Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Witam forumowiczów, chciałbym się zapytać czy ktoś się orientuje jaki jest typ/numer turbiny w silniku z19dth ?? jest jakaś możliwość sprawdzenia tych kierowniczek, które się zapiekają i gruchy ? proszę o porady, podrawiam serdecznie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59695-signum-z19dth-turbospr%C4%99%C5%BCarka-typ/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sawik Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Witam forumowiczów, chciałbym się zapytać czy ktoś się orientuje jaki jest typ/numer turbiny w silniku z19dth ?? jest jakaś możliwość sprawdzenia tych kierowniczek, które się zapiekają i gruchy ? proszę o porady, podrawiam serdecznie najlepiej udac sie do serwisu, a jezeli nie chcesz to na podnosnik i od dolu mozesz zobaczyc chyba numer. Tak mi sie wydaje ale na 100% nie jestem pewien - moglo mi sie pomylic ze sprezarka od klimy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59695-signum-z19dth-turbospr%C4%99%C5%BCarka-typ/#findComment-480670 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kwiedari Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 a coś ci się kolego dzieje z turbinką ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59695-signum-z19dth-turbospr%C4%99%C5%BCarka-typ/#findComment-480676 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Witam forumowiczów, chciałbym się zapytać czy ktoś się orientuje jaki jest typ/numer turbiny w silniku z19dth ?? jest jakaś możliwość sprawdzenia tych kierowniczek, które się zapiekają i gruchy ? proszę o porady, podrawiam serdecznie do sprawdzenia potrzebna jest pompka podciśnieniowa .. załączasz w miejscu podłączenia przewodu do aktuatora (gruchy jak to nazwałeś) i obserwujesz czy wodzik się rusza w pełnym zakresie .. możesz sprawdzić tez przy jakim ciśnieniu jest poczatek ruchu .. sprawdzasz również czy podciśnienie nie ucieka .. nie wiem czy od dołu dojdziesz do aktuatora .. bo nigdy nie sprawdzałem jaki tam jest dostęp   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59695-signum-z19dth-turbospr%C4%99%C5%BCarka-typ/#findComment-480681 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sawik Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 a coś ci się kolego dzieje z turbinką ?? jak go kupilem to przerazilo mnie ze byl usyfiony przy turbinie. Pojechalem do serwisu i powiedzieli jak by tak z nowych opli walil olej to by roboty nie mieli. Oczyscilem to i narazie sporadyczne ilosci kapia prawie ze wogole   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59695-signum-z19dth-turbospr%C4%99%C5%BCarka-typ/#findComment-480729 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bary2004_2005 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Witam, generalnie to na niskich obrotach między tysiąc a dwa czasami ciężko się rozkręca, ja mu nawet gaz do dechy a on jakby był wtedy jeszcze slabszy, jakby dławil się, powyżej 2 tyś idzie normalnie, egr wyczyścilem, przepustnice, czujnik ciśnienia w kolektorze i chciałbym sprawdzić czy ta turbina w pełnym zakresie jest w pełni sprawna bo tych 150 koni nie czuć, pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59695-signum-z19dth-turbospr%C4%99%C5%BCarka-typ/#findComment-481360 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 generalnie to na niskich obrotach między tysiąc a dwa czasami ciężko się rozkręca, ja mu nawet gaz do dechy a on jakby był wtedy jeszcze slabszy, sprawdź czy czasami nie spadła listwa od zawirowywania powietrza .. bo Twój opis dokładnie wygląda ta ten problem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59695-signum-z19dth-turbospr%C4%99%C5%BCarka-typ/#findComment-481417 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bary2004_2005 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 sprawdź czy czasami nie spadła listwa od zawirowywania powietrza .. bo Twój opis dokładnie wygląda ta ten problem. w kolektorze ? a jak to można sprawdzić ? właśnie tam jest taka listwa i jak spadła to będzie jakaś luźna czy zacięta? proszę o porady jak to sprawdzić, pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59695-signum-z19dth-turbospr%C4%99%C5%BCarka-typ/#findComment-481425 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 tak chodzi o kolektor dolotowy .. jezeli nachylisz się dobrze nad silnik to pod common raille zobaczysz listwę. Listwa oparta jest na 4 punktach .. to są osie klapek, które to przesłaniają po jednym kanale dolotowym na każdy cylinder .. jedna z tych osi (przy trzecim cylindrze jest sterowana od dołu przez silnik krokowy sterowny z modułu silnika a listwa przenosi to na pozostałe trzy klapy. Najlepiej jak ktoś przegazuje Ci silnik na postoju a Ty w tym czasie zobaczysz czy klapka się rusza .. ruch poziomy w poprzek samochodu lub inaczej wzdłuż silnika). Jeżeli się rusza t trop jest zły .. jezeli sie nie rusza .. to coś jest nie tak .. no i jezeli listwa leży obok, to też nie jest najlepiej . Ale objaw jest dokładnie jaki mówisz .. dół nie ciągnie w ogóle .. a potem jak wystartuje to jak rakieta   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59695-signum-z19dth-turbospr%C4%99%C5%BCarka-typ/#findComment-481433 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bary2004_2005 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 (edytowane) tak chodzi o kolektor dolotowy .. jezeli nachylisz się dobrze nad silnik to pod common raille zobaczysz listwę. Listwa oparta jest na 4 punktach .. to są osie klapek, które to przesłaniają po jednym kanale dolotowym na każdy cylinder .. jedna z tych osi (przy trzecim cylindrze jest sterowana od dołu przez silnik krokowy sterowny z modułu silnika a listwa przenosi to na pozostałe trzy klapy. Najlepiej jak ktoś przegazuje Ci silnik na postoju a Ty w tym czasie zobaczysz czy klapka się rusza .. ruch poziomy w poprzek samochodu lub inaczej wzdłuż silnika). Jeżeli się rusza t trop jest zły .. jezeli sie nie rusza .. to coś jest nie tak .. no i jezeli listwa leży obok, to też nie jest najlepiej . Ale objaw jest dokładnie jaki mówisz .. dół nie ciągnie w ogóle .. a potem jak wystartuje to jak rakieta :-) jutro sprawdzę ten trop, a filtr od paliwa jeżeli byłby przytkany może mieć to jakiś wpływ ? czeka mnie wymiana w najbliższym czasie, dziękuję za pomoc :-), błędów na kompie nie ma, ale mam tez możliwośc op-comem sprawdzenia parametrów, tylko jakich ? odnoście tego feleru? pozdrawiam Edytowane 28 Marca 2013 przez bary2004_2005 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59695-signum-z19dth-turbospr%C4%99%C5%BCarka-typ/#findComment-481437 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.