mati11294 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 (edytowane) Witam. Mam następujący dziwny problem: wskaźnik temperatury ani drgnie a silnik się nagrzewa w kabinie b. gorąco. Węże od chłodnocy zimne więc termostat się nie otwiera. Kupiłem nowy czujnik temperatury i za nim wykręciłem ten stary podłączyłem nowy i wsadziłem do kubka z wrzątkiem. Wskazówka w aucie się podniosła więc uzałem że jest sprawny i go wymieniłem. Po wymianie pomimo że silnik gorący i sam czujnik też gorący wskaźnik temp. ani drgnie. o co chodzi? jaka wedlug ciebe jest temperatura wody jak goraco?? po drugie jezeli nagrzewnica gdzeje pompa musi dzialac (jest sprawna) temperatura plynu chlodzacego jak sama nazwa mowi medium jez ciecz a czujnik jak ma cos pokazac musi byc zanurzone...w cieczy do sedna jezeli cos by blo z pompa to by nagrzewnica sama nie ruszyla wiec jezeli nagrzewnica goraca to obieg musi byc zeby uklad sie mogl samdobrze odpowietrzyc to musi otworzyc duzy obieg jaki stan plynu wogole jest?? jak wymieniales termostat wylewal sie plyn z glowicy?? jak dlugo grzejesz auto ze twierdzisz ze nie otwiera i nie wskazuje moze byc jakis zastuj na wyjsciu z glowicy przed termostatem nowy sprawny??sprawdzony grzalbym go dalej:)) czy przypadkiem wczesniej nie byly demntowane przed ta sytuacja weze w ukladzie i nie zostaly pomieszane,lub zatkane aby plyn nie wyciekla potem zalozone niedrozne??? Edytowane 6 Marca 2013 przez mati11294   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Gawlak - czujnik dający sygnał do wskaźnika w liczniku jest wkręcony w termostat popencjusz jeśli kostka by nie łączyła lub czujnik byłby niesprawny wentylatory automatycznie chodziłyby na wysokich obrotach non stop aby zapobiec ewentualnemu przegrzaniu podczas niesprawności układu badania temperatury najprawdopodobniej termostat do wymiany będzie lub jego wkład jeśli taki występuje spróbuj jeszcze porzadnie przegonić auto podczas dynamicznej jazdy (wylącz całkowicie nawiew wewnętrzny ciepłego powietrza) i obserwuj wskaźnik   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Bad wiem gdzie pisalem o tym w chlodnicy bo tak napisano ze kij wie ktory zmieniono   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peludo Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Zdemontowany termostat na pewno był nie sprawny bo sie we wrzatku nie otworzył. Jak wymieniałem termostat to najpierw odpiołem ten waż górny od chłodnicy i zleciało ok 1,5 l płynu. Jak zdemontowałem obudowe termostatu to praktycznie nic nie poleciało (bardzo mało). jak wczesniej wymieniałem czujnik tem przy termostatcie to płyn z otworu poleciał ale nie za duzo). Faktyczne musze poszujkac jakiejś niedrozności w małym obiegu, tylko czy na pewno jeżeli nagrzewnica działa (w kabinie b.szybko leci ciepłe powietrze) to znak że pompa jest sprawna? Jakiś pomysł na sprawdzenie drożnosci układu? Nie wiem jak mocno moge go przegonić żeby uszczelki pod głowica nie zabić. Wczoraj zrobiłem po miescie 10 km (stanie na swiatłach itd) i nowy termostat się nie otworzył temperatura bez ruchu na wskaźniku.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Moja zlota mysl- wyciagnij termostat z obudowy i szczelnie ja złóż) uzupelnij braki plynu i w droge. jak chlodnica bedzie zimna to sie bdzie dalej kombinowac   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peludo Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Moja zlota mysl- wyciagnij termostat z obudowy i szczelnie ja złóż ) uzupelnij braki plynu i w droge. jak chlodnica bedzie zimna to sie bdzie dalej kombinowac Miałem wyjazd i się nie odzywałem. Już wszystko OK!! Za Waszą poradą porządnie go przegoniłem w końcu wskazówka poszła w góre, obieg duży się otworzył. Fakt że długo się nagrzewa. Ale teraz zastanawia mnie temperatura troche ponad kreską z 80 stopniami. Pewnie kupiłem termostat z zamałą temp. otwarcie (k....czemu do tego samego silnika producenci sprzedają tyle różnych modeli)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.