Gość futro1983 Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Witam, Koledzy moglibyście napisać dokładnie jak zrobić adaptację sterownika silnika za pomocą programu opel tech 2. Szukałem na forum tym i innych ale jakoś trafić nie mogłem na odpowiedni temat. Jeżeli jest to bardzo proszę o wskazanie. Chodzi o silnik w corsie b 1,0. 1999 rok. Pozdrawiam Jacek   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Nie wiem czy dobrze zrozumiałem.Do adaptacji sterownika nie potrzeba opel tech.Odpalamy auto nie dodajemy gazu i czekamy do załaczenia wentylatorów   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość futro1983 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Nie wiem czy się dobrze wyraziłem. Chodzi o to, że mechanik wymienił koledze sterownik komputer silnika, który jest przykręcany do silnika bo stary nie dawał napięcia na wtryski. I teraz auto nie odpala, a na starym odpalało. Jest to ten silnik gdzie ten sterownik jest przykręcony do silnika. Czytałem na forach, że trzeba "inicjalizować " sterownik za pomocą OPEL TECHa. To chyba jest coś związane z immobilajzerem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Jezeli auto ma imoo to trzeba trzeba przełozyc cała petle czyli sterownik czytnik i transponder.Nie wiem który kolega opel tech ma na mysli bo z tym z allegro nic nie zrob, no chyba ze tym opeltech z Aso bo to rózne narzedzia.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość futro1983 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Koledzy chodzi mi o coś takiego jak jest w tym temacie jaki znalazłem na innym forum. Wszędzie jest informacja, że trzeba coś takiego zrobić ale brak konkretnej podpowiedzi. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic396216.html Bardzo proszę jeżeli ktoś ma wiedzę na ten temat to niech pomoże lub skieruje do miejsca gdzie można ją znaleźć. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 (edytowane) Kolega wymienił sam sterownik bez transpndera i czytnika.Czyli sa dwie mozliwosci wizyta a Aso i opeltech dopisanie immo,druga dobry elektronik i tez podobnie(usuniecie dopisanie immo) tyle ze taniej.Trzecia domowa jest taka ze mozna podac napiecie na przekaznik pompy zamknac petle immo z tym ze kontrolka check bedzie mrugac i nie koniecznie musi zadziałac.A najtaniej i najlepiej jest kupowac komplet transponder czytnik sterownik i wtedy tylko montaz i jazda] No chyba ze kolega ma dostęp do orginalnego opeltech.... Edytowane 9 Marca 2013 przez mk5   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.