mati11294 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 zebatke osadzic na distalu,co prawda dlugo schnie ale to lepsze niz poxipol i inne h...muje ewentualnie jak nie kupi nigdzie to taki polksiezyc by dorobil , z czegos dopasowal ,bo widze ze juz troche sfatygowany jest   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tekirekwawa Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Tak mozna dorobic zebatke, ale do czego ja doczepic ? skoro to sie cale gmatwa od oski w srodku, wiotkie jest to koleczko teraz   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 tak czy tak nie jest dobrze bo dostep h.... ale wyjmowac deske o takie gowno tez szkoda roboty jutro sie pomysli jak sie cos przysni;))   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Wyjęcie nagrzewnicy bez ściągnięcia deski niestety nie wchodzi w grę.... Co do kleju ok tylko jeśli jest to wkładane do tulejki silniczka to zapewne klejenie nie wchodzi w grę bo przestanie chodzić sterowanie... Prawda jest taka że na chwile zeby mieć ciepło w aucie pozostaje ci klapy na sztywno ustawić, ale nie jest to rozwiązanie na dłuższą metę...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 (edytowane) z tego co zrozumialem to polksiezyc goni jak jest nalozony na osce klapy??? jesli chodzi o silnik i zebatke przy nim jest ok :-)) prawda?? do sedna przeanalizowalem i interesuje mnie srednica tej oski na ktora nalozony jest polksiezyc. i czy ta os jest metalowa-to metal niskiej jakosci jezeli os ma okolo 3mm to bym ja przewiercil poprzecznie w 1/3 dlugosci od zakonczenia osi Dremelem wiertlo 1mm -1.5mm nastepnie w polksiezycu po poprzednim ustaleniu odpowiedniego polozenia klapy/polksiezyc i polaczyl mikro wkretem o dlugosci 1-1.5 cm Edytowane 19 Marca 2013 przez mati11294   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tekirekwawa Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 I jeszcze kolega na innym forum udzielil "pomocy" ."no to kolego masz problem :| mi już zdarzyło się to dwa razy na pocieszenie powiem ci że trzeba cały środek wyciągać aż do przegrody silnika czyli całą konsolę,belkę,kolumnę po to by skleić takie małe gówno za przeproszeniem wielkości zapałki.skąd jesteś : jak coś to pisz na pw lub dzwoń to podpowiem więcej xxx " Do Mati11294:Nie ma opcji zrobic tam dziurki... ta oska jest glebiej w otworze i cala sie kiwa   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Chyb jednak nie masz wyboru i czeka cię ściąganie deski, na szczęście wyjęcie deski aż takie trudne nie jest... Zastanawiam się jak jest to zrobione w corsie d po lifcie może coś zmienili przy okazji liftu i poprawili zębatkę, warto byłoby się zorienować i w razie czego kupić używkę z nowszej cd, bo pasowac praktycznie na pewno będzie...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.