Skocz do zawartości

Szarpanie przy 1000-2000 obr. - czyżby przepływka?


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych forumowiczów. w mojej zafirze 1.8 (x18xe1) zauważyłem delikatne szarpanie przy obrotach 1000-2000. podejrzewam że uszkodził się przepływomierz lub przepustnica. zrobiłem nawet mały test. odłączyłem wiązkę elektryczna od przepływki i wtedy silnik pracował tak jak trzeba. tylko nie wiem czy wówczas praca silnika była na jakichś awaryjnych ustawieniach bo zaświeciła się kontrolka. może ktoś z was miał podobny problem. pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. mam ten sam silnik tylko w astrze g i mam ten sam problem, tylko ze jak odpiolem wtyczke od przeplywki to juz totalnie autko zmulone bylo...nie dalo sie jechac...czy to tez wskazuje ze jest ona uszkodzona?napisz czy wymiana w twoim przypadku pomogla...jak powienien silnik chodzic z odlaczonym przeplywomierzem?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj zrobiłem kolejny test i co się okazało? zamieniłem przepływkę z auta sprawnego i szarpania nie ustąpiły!!! wiec to nie przepływka!!! teraz sprawdzę egr, podobno jak się podlączy piny 1 i 4 z wiązki elektrycznej do akumulatora to egr powinien pracować, tzn grzybek powinien się wsuwać, wysuwać. może ktoś z forumowiczów wie czy to dobra metoda oraz czy można zaślepić egr? pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ktoś z forumowiczów wie czy to dobra metoda oraz czy można zaślepić egr?

proponuje zrobić tak: odłączyc elektrycznie egr i zobaczyc czy bedzie różnica, co do zaslepienia to dobry pomysł, tylko troszke wiecej ci bedzie palił wtedy.

Witam szanownych forumowiczów. w mojej zafirze 1.8 (x18xe1) zauważyłem delikatne szarpanie przy obrotach 1000-2000

czy dzieje sie tak na ciepłym i zimnym slniku?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po odłączeniu egr żadnych szarpań nie wyczułem, ale mam wrażenie że auto zrobiło się trochę mułowate. a co do szarpania na zimnym czy ciepłym silniku - na zimnym są zdecydowanie mniejsze.

 

jak znajdę wolną chwilę to podłącze silnik do komputera i sprawdzę czy są jakieś błędy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności