Skocz do zawartości

Check i gaśnie - Sintra 2.2 td


Gość maxiu301

Rekomendowane odpowiedzi

Gość maxiu301

hejka.mam problem z moją sinterką 2.2TD.przez JAKIŚ czas po odpaleniu zapalał się check i w tedy silnik gasł ale zanim zdązyła zgasnąć załapała dalej i chodziła. W czasiejazdy tak samo. aż w końcu pewneg ładnego dzionkahodziła sobie na wolnych obrotach dzieci ubrane do lekarza my w samochód a on zgasł . z plaka odpalił i do mechanika,wstawiłzaworek zwrotny i wymienił filtr paliwa.ja do domu wszystko oki fajnie zadowolony zrobiłem 200km i klops to samo tylko że odpalić już nie moge. co ciekawsze komp żadnych błędów ni e pokazuje. prosze szybką podpowiedż. CO TO MOŻE BYĆ

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, może taki drobiazg jak przekaźnik pompy paliwa odmówił posłuszeństwa.

Nie wiem na ile to możliwe ale spróbuj też poluzować jeden z przewodów zasilających wtryski i sprawdź czy sączy się paliwo jak kręcisz rozrusznikiem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maxiu301

dzięki wielkie za szybką pomoc. A jak sprawdzić ten przekaznik i jak on wygląda? znajomy mechanik mówił że może gumki pod wtryskami a jak to nie pomoze to pompa. Ale ten przekaznik to zawsze tanszy. DZIĘKI . JESZCZE SIĘ ODEZWE.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maxiu301

cos tam poklikałem,sorki. ALE do rzeczy bo w mojej sinterce 2.2dti coraz gorzej. pompka raz podaje paliwo raz nie. przekazniki,bezpieczniki są oki.A jak stacyjke przekręce kontrolki sie pozapalają typu smarowanie.....check mignie i odpali normalnie,alejak check sie nie zaświeci to paliwa nie ma i połączenia z komputerem też. pomocy .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czeka cię trochę szukania. Przyczyna to zapewne gdzieś slaby kontakt na złączkach. może masa któraś ucieka.

Materiały pomocne w lokalizacji złącz znajdziesz w dziale elektryka nadwozia.

Gdyby nie brak komunikacji z ECU to najbardziej podejrzany byłby czujnik wału.

 

 

alejak check sie nie zaświeci

Dobrze jakbyś miał miernik lub kontrolkę. Sprawdź czy w takiej sytuacji jest napięcie na bezpieczniku 30. Sterowanie silnika (15A)

Zasila on sterownik silnika ECU (wyjmij ten bezpiecznik z dwu-trzykrotnie aby poprawić styk)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość norbek77

Witam. Natomiast ja kolego po objawach jakie tu piszesz, podpowiem ci , że najprawdopodobniej będzie do przelutowania skrzynka bezpieczników i to na 99% , bo przerabiałem to u siebie . Konstrukcja tej skrzynki jest po prostu taka , że z czasem musi przestać łączyć i już . Gdzieś na forum były odnośniki jak jakis ruski to robił nawet z foto , ale ja zrobiłem inaczej , nie czyściłem styków tak jak on i spowrotem te druciki na swoje miejsce i zacisnąć , tylko po prostu polutowałem wszystkie łącza wewnątrz i od tego czasu skończyły się moje problemy z elektryką i jakimiś dziwnymi brakami napięć to tu czy tam w sterowaniu , ehh mowię wam 99 % przypadków problemów z elektryką sinika to skrzynka bezpieczników pod maską.... pozdrawiam

Edytowane przez norbek77

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności