Skocz do zawartości

Nie działa obieg wew. astra G szyby paują.


Gość maxio69

Rekomendowane odpowiedzi

Aby nie zakładać nowego tematu podepnę się pod ten. Co do parowania szyb to już jest ok silniczek się zaciął w położeniu wł obiegu wew. i dlatego miałem problem z szybami.

teraz napotkał mnie kolejny problem mianowicie wł klime niby czuć chłód ale słaby tak jak bym sobie ustawił bez klimy na 1 biegu nawiewu.

Co zdążyłem zauważyć mianowicie po wł klimy przy sprężarce nie obraca mi się to "sprzęgiełko" czy to przez to mam problem z klimą.

Dodam, że kolega mówił mi że mam uszkodzony jakiś czujnik temp ten wewnętrzny mi mówił nie wiem dokładnie o jaki mu chodziło może to przez ten czujnik nie wiem.

I nie wiem czemu nie obraca się to sprzęgło.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 22
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Panowie jedno zasadnicze pytanie czy tak jak jest na zdjęciu to powietrze idzie z zewnątrz czy ze środka auta? Dodam że w tej pozycji teraz kontrolka obiegu nie świeci się. Jak nacisnę zaświeci się i klapka wychyla się w drugą stronę.

Czyli mówicie że mogło się coś w silniczku przestawić?

Ok wyciągnąć całą dmuchawę ale którędy przez ten rozkecony schowek?

W tym przypadku położenie klapki odcina dopływ powietrza zwnętrza pojazdu do dmuchawy i ponownie w obieg czyli - OBIEG OTWARTY (kontrolka nie świeci się), w drugim położeniu klapka się podnosi i tylko widać kratkę, powietrze jest zasysane nie z zewnątrz z podszybia tylko z wnętrza pojazdu - OBIEG ZAMKNIĘTY (kontrolka obiekgu świeci się).

 

OPEL ma problem ze sterowaniem tym elementem, sam tego doświadczyłem, często oś obrotu pęka, silniczek pracuje ale klapka nie reaguje.

 

Tym którzy się zabierają za wyciągnięcie dmuchawy lub tylko górnej części aby się dostać do klapki - życzę dużo cierpliwości. (mnie wczoraj szlak trafił)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

mam ten problem, nie słysze pracy silniczka, raz na iles prób coś popracuje a zazwyczaj nic. chciałem wykręcić schowek by ustawić obieg wewnętrzny, ale dolny środkowy trox schowka nie chce puścić. czym mogę wykręcić taką wyrobioną śrubę, dokładnie tego troxa 20 ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności