Gość maxio69 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Aby nie zakładać nowego tematu podepnę się pod ten. Co do parowania szyb to już jest ok silniczek się zaciął w położeniu wł obiegu wew. i dlatego miałem problem z szybami. teraz napotkał mnie kolejny problem mianowicie wł klime niby czuć chłód ale słaby tak jak bym sobie ustawił bez klimy na 1 biegu nawiewu. Co zdążyłem zauważyć mianowicie po wł klimy przy sprężarce nie obraca mi się to "sprzęgiełko" czy to przez to mam problem z klimą. Dodam, że kolega mówił mi że mam uszkodzony jakiś czujnik temp ten wewnętrzny mi mówił nie wiem dokładnie o jaki mu chodziło może to przez ten czujnik nie wiem. I nie wiem czemu nie obraca się to sprzęgło.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KoYoT77 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 Panowie jedno zasadnicze pytanie czy tak jak jest na zdjęciu to powietrze idzie z zewnątrz czy ze środka auta? Dodam że w tej pozycji teraz kontrolka obiegu nie świeci się. Jak nacisnę zaświeci się i klapka wychyla się w drugą stronę. Czyli mówicie że mogło się coś w silniczku przestawić? Ok wyciągnąć całą dmuchawę ale którędy przez ten rozkecony schowek? W tym przypadku położenie klapki odcina dopływ powietrza zwnętrza pojazdu do dmuchawy i ponownie w obieg czyli - OBIEG OTWARTY (kontrolka nie świeci się), w drugim położeniu klapka się podnosi i tylko widać kratkę, powietrze jest zasysane nie z zewnątrz z podszybia tylko z wnętrza pojazdu - OBIEG ZAMKNIĘTY (kontrolka obiekgu świeci się). OPEL ma problem ze sterowaniem tym elementem, sam tego doświadczyłem, często oś obrotu pęka, silniczek pracuje ale klapka nie reaguje. Tym którzy się zabierają za wyciągnięcie dmuchawy lub tylko górnej części aby się dostać do klapki - życzę dużo cierpliwości. (mnie wczoraj szlak trafił)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lewarek Opublikowano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 mam ten problem, nie słysze pracy silniczka, raz na iles prób coś popracuje a zazwyczaj nic. chciałem wykręcić schowek by ustawić obieg wewnętrzny, ale dolny środkowy trox schowka nie chce puścić. czym mogę wykręcić taką wyrobioną śrubę, dokładnie tego troxa 20 ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.