Gość lisek1910r Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 a jezeli jest cieplo i corsa stoi mi w korku to temp rosnie powoli do 100 stopni,wlacza sie wentylator a po ruszeniu troche spada . to jest normalne? i jeszcze jedno... Gdy dodaje gazu strzalka z paliwem na zegarach spada o klika litrow a gdy hamuje badz jade na luzie wraca do normy. cos nie tak czy po prostu tak musi byc ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60268-opel-corsa-14-16v-duze-spalanie/page/2/#findComment-482775 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boniek1993 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 - normalnie - taka przypadłość opla( kwestia przyzwyczajenia się)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60268-opel-corsa-14-16v-duze-spalanie/page/2/#findComment-482793 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 a jezeli jest cieplo i corsa stoi mi w korku to temp rosnie powoli do 100 stopni,wlacza sie wentylator a po ruszeniu troche spada . to jest normalne? i jeszcze jedno... Gdy dodaje gazu strzalka z paliwem na zegarach spada o klika litrow a gdy hamuje badz jade na luzie wraca do normy. cos nie tak czy po prostu tak musi byc ? zachowanie wentylatora jest jak najbardziej normalne .. stojąc nie ma przepływu powietrza przez chłodnicę, więc wentylator musi ten ruch wytworzyć .. a jak ruszasz temperatura spada .. jest pytanie o ile?? i jaka jest podczas jazdy?? co do wskazań poziomu paliwa .. to nie powiem Ci, bo nie znam tego auta ... wydaje się, że tak nie powinno być ..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60268-opel-corsa-14-16v-duze-spalanie/page/2/#findComment-482857 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość behru Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 lisek1919r No to odepnij sondę lambda i obserwuj spalanie. EwentuaLNIE Jeśli masz miernik (multimetr) to jedna końcówka do pinu kabelka sondy lambda (wypięta) druga do masy auta. Zmierz na rozgrzanym silniku postaraj się zaobserwować co wskazuje. Jeśli masz w miarę miernik to powinieneś dostrzegać zmiany napięcia. Poproś drugą osobę żeby dodawała stopniowo ale zdecydowanie gazu, powiedzmy do 3500-4000obr. napięcie poiwinno być wyższe - mieszanka bogata (do ok 0,8-1V) następnie niech postara się utrzymywać stałe obroty ok 2500 mieszanka powinna oscylować bogata-uboga więc napięcie powinno być niższe nawet gdyby miernik mocno uśredniał. Następnie gaz powyżej 4000tys i gwałtowne puszczenie gazu - wtrysk powinien się odciąć i automatcznie mieszanka powinna być uboga (napięcie w okolicy 0,1-0,2V). Jeżeli napięcie utrzymuje się nisko lub nie przekracza 0,6V sonda zdecydowanie do wymiany (widzi mieszankę ubogą czyli dolewa paliwa) MIernik kosztuje w markecie 15zł a przyda się jeszcze nie raz Napisz co wyszło   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60268-opel-corsa-14-16v-duze-spalanie/page/2/#findComment-483069 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.