Gość maxio69 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Panowie jutro biorę się za czyszczenie EGRa w mojej astrze tutaj znalazłem dokładny opis co i jak http://forum.opel24.com/topic/23872-zawr-egr-astra-ii-17-dti-y17dt/ tylko mam pytanie odnośnie pkt 5 tam gdzie pisze PS "Można też w tym miejscu zaślepić układ dolotu spalin do EGRa jakąś dopasowaną cieńką blaszką". Można ale nie trzeba tak? Bo nie rozumię tego zaślepić, co mam zatkać tą dzirę co tam jest ?Oo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60368-p0400-astra-g-17dti/page/2/#findComment-483845 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxio69 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 A jak nie zatkam tego to nic się nie stanie? Bo nie chcę nic kombinować. Zostawię otwarty wszystko tak jak jest zrobię.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60368-p0400-astra-g-17dti/page/2/#findComment-483856 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxio69 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 A skąd będę wiedział że źle działa? Jakie objawy będą?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60368-p0400-astra-g-17dti/page/2/#findComment-483890 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxio69 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Trzeba kupić jakieś uszczelki pod ten egr jak będę go rozkręcał dzisiaj jadę kupić naftę do czyszczenia albo benzynę ekstrakcyjną i przy okazji może bym kupił w motoryzacyjnym jakieś uszczelki pod egr jak są oczywiście.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60368-p0400-astra-g-17dti/page/2/#findComment-484040 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxio69 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Ok egr wyczyszczony jak narazie błędu nie ma zobaczę co będzie się działo później. Błąd jest ale przepływki zapala się teraz zwykle przy 140 i gaśnie przy 120. Dziękuję koledze mati11294 bardzo mi pomógł tutaj jak i na PW.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60368-p0400-astra-g-17dti/page/2/#findComment-484079 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mchojecki4 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 (edytowane) Witam silnik1.7 td oplowski i taki problem check zaswieca mi sie zazwyczaj jak wzuce 5bieg i wyrownam obroty albo jak zaczyna sie jakas gorka i silnik ma ciezej. check zniknie jak delikatnie ujme gazu. do tej pory wyczyscilem egr( teraz chodzi plynnie) odwrocilem dekielek pompy vacum bo wczesniej troszke plula olejem. Wydaje mi sie ze to moze byc elektrozaworek sterujacy egr-em ale nie jestem pewiem. napiecie na przewodach do zaworka wynosi ok 8.5v mierzone multimetrem,czytalem cos ze idze tam jakis impuls elektryczny wiec chyba powinno byc dobre. z pompy vacum wychodzi dobre podcisnienie natomiast z zaworka na biegu jalowym przy wolnych obrotach na nagrzanym silniku nie ma podcisnienia czy tak powinno byc? Edytowane 14 Stycznia 2015 przez mchojecki4   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60368-p0400-astra-g-17dti/page/2/#findComment-568178 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.