-
Postów
939 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
18
Ostatnia wygrana mati11294 w dniu 23 Września 2022
Użytkownicy przyznają mati11294 punkty reputacji!
Reputacja
45O mati11294
Informacje o profilu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Bochnia
-
Model
Opel Corsa C
-
Inna marka
opel CORSA D
-
Silnik
1.3CDTI 88KM
Z13DT -
Nadwozie
COUPE-MAŁY ZAPIRDZIELACZ
-
Posiadasz LPG
NIE
Ostatnie wizyty
-
problem po wymianie sterownika silnika corsa d1.3 cdti
mati11294 odpowiedział(a) na MichalD temat w Opel Corsa - Silnik Diesel
dtc dte dtr to modele poliftowe przrd liftowe dtj dth ,mysle ze o nie chodzi z tym ze sterowanie listwy cr bylo do 2009 roku rozne i nie mogly by byc zamienione 75 miedzy 90 ... km mysle ze najpierw przedstaw rok kod silnika i fote starego ecu i nowego jak masz i bedziemy szukac przyczyny -
wszystko powyżej 1,67 to chinska marketingowa sciema
-
OP COM LUB DELPHI TEZ OGARNIE IMA
-
nie nie op com w z13dt bez problemu wklepie kody ale do rzeczy nie tak wazne są kody ima w z13dt jak sprawny wtryskiwacz !! po regeneracji nawet jak kodow nie zmienisz to nic sie nie stanie
-
to maszyna nadaje nowe kody na podstawie odchylek wydatku wtrysku w w niskich srednich i wysokich cisnieniach w porownaniu do wtryskiwacza wzorcowego
-
z13dt z13dtj z13dth nie ma w sterownikach magneti mareli mozliwosci odczytu korekt wtryskow 😩 dopiero od 2010 edc 17 z boscha a13dtc ...dte maja mozliwosc
-
z corsy d 1.8 kw wsadzasz i lata jak samolot .... za 100 kupisz https://allegro.pl/oferta/rozrusznik-opel-corsa-d-1-3-cdti-90km-6bieg-13745879614
-
Corsa D 1.3 cdti szarpie brak błędów wtryski okey
mati11294 odpowiedział(a) na 200894 temat w Opel Corsa - Silnik Diesel
jak masz polifta to byle jakim op comem nie sprawdzisz blokow pomiarowych ewentualnie daj znac to pokieruje co trxeba zrobic zeby bloki zadzialaly -
Corsa D 1.3 cdti szarpie brak błędów wtryski okey
mati11294 odpowiedział(a) na 200894 temat w Opel Corsa - Silnik Diesel
nie ma takiej mozliwosci ze egr wylaczony a wskazania egr są . jezeli przep;ywomierz od e wiec to polift a13dtc na edc17 egr sam w sobie idiotoodporny dzialajacy dobrze bezproblemowy. nie pasuje mi to wskazanie sondy 0.9 v bo to jest sonda szerokopasmowa wiec teraz odlacz wtyczke sondy i sprawdz jak to jedzie bo wnioskuje ze jezeli sonda ciulowa to afr sie niezgadza z masą powietrza i silnik kuleje -
Corsa D 1.3 cdti szarpie brak błędów wtryski okey
mati11294 odpowiedział(a) na 200894 temat w Opel Corsa - Silnik Diesel
wskazania sondy po uruchomieniu silnika zmieniaja sie po kilku minutach od startu -
Corsa D 1.3 cdti szarpie brak błędów wtryski okey
mati11294 odpowiedział(a) na 200894 temat w Opel Corsa - Silnik Diesel
przepustnica służy do aksamitnego gaszenia i bierze udzial podczas wypalania aby nie bylo nadmiaru powietrza ... jezeli bez jest lepiej nalezy tu ją sprawdzic wykrecic podmienic moze to byc to -
Corsa C 1.3 CDTI - dławienie silnika przy dodawaniu gazu
mati11294 odpowiedział(a) na Hlebovsky temat w Opel Corsa - Silnik Diesel
1 paazdziernika 2021 wtedy przecież napisałem o co chodzi trzeba bylo posłuchać od razu albo odpiać wtyczke ....w zimie na mrozie egr nie jest aktywny stąd brak problemów w niskich temp...dostęp do egr w corsie c i do całego osprzętu z wyjatkiem turbiny jest bajecznie prosty ...nie widziałeś jak to siedzi w corsie d ... ale mozesz sobie wyobrazić podszybie nad ścianą grodziową ,którego demontaż nic nie wnosi -
Brak mocy i tryb awaryjny powyżej 3000Rpm
mati11294 odpowiedział(a) na Radek22 temat w Opel Corsa - Silnik Diesel
skasuj wszystkie bledy i pedal w podloge . jak pojawi sie p0089 to kod sugeruje zeby szukac w regulatorze na listwie cr , ale sądze ze to jednak dalej bedzie wina pompy cr ps. pedal w podloge podczas jazdy oczywiscie -
musisz dac a13dtc dte dtj czy dth nie podejdzie poniewaz glowica ma dodatkowy otwor na chlodzenie recyrkulacji spalin egr ...oczywiscie dalo by sie to obejsc ... ale radzilbym zastosowac dtc lub dte ja zas mam tez a13dtc i napewno nie tracilbyk kasy na takidrogi slupek i bym kombinowal
-
zgadza sie czyli odkrecana byla vacum pompa i jak sie zamienilo sruby gora z dolem to dluzsza opiera sie o glowice i peka pokrywa ... na arteri olejowej i nie idzie tego aluinium pospawac bo i tak olej potem cieknie i trzeba wymieniac. teraz pozostaje posprawdzac podcisnienia do turbiny itp nieszczelnosci