Skocz do zawartości

mati11294

Forumowicz
  • Postów

    939
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    18

Ostatnia wygrana mati11294 w dniu 23 Września 2022

Użytkownicy przyznają mati11294 punkty reputacji!

Reputacja

45

1 obserwujący

O mati11294

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Bochnia
  • Model
    Opel Corsa C
  • Inna marka
    opel CORSA D
  • Silnik
    1.3CDTI 88KM
    Z13DT
  • Nadwozie
    COUPE-MAŁY ZAPIRDZIELACZ
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

6830 wyświetleń profilu
  1. dtc dte dtr to modele poliftowe przrd liftowe dtj dth ,mysle ze o nie chodzi z tym ze sterowanie listwy cr bylo do 2009 roku rozne i nie mogly by byc zamienione 75 miedzy 90 ... km mysle ze najpierw przedstaw rok kod silnika i fote starego ecu i nowego jak masz i bedziemy szukac przyczyny
  2. wszystko powyżej 1,67 to chinska marketingowa sciema
  3. OP COM LUB DELPHI TEZ OGARNIE IMA
  4. nie nie op com w z13dt bez problemu wklepie kody ale do rzeczy nie tak wazne są kody ima w z13dt jak sprawny wtryskiwacz !! po regeneracji nawet jak kodow nie zmienisz to nic sie nie stanie
  5. to maszyna nadaje nowe kody na podstawie odchylek wydatku wtrysku w w niskich srednich i wysokich cisnieniach w porownaniu do wtryskiwacza wzorcowego
  6. z13dt z13dtj z13dth nie ma w sterownikach magneti mareli mozliwosci odczytu korekt wtryskow 😩 dopiero od 2010 edc 17 z boscha a13dtc ...dte maja mozliwosc
  7. z corsy d 1.8 kw wsadzasz i lata jak samolot .... za 100 kupisz https://allegro.pl/oferta/rozrusznik-opel-corsa-d-1-3-cdti-90km-6bieg-13745879614
  8. jak masz polifta to byle jakim op comem nie sprawdzisz blokow pomiarowych ewentualnie daj znac to pokieruje co trxeba zrobic zeby bloki zadzialaly
  9. nie ma takiej mozliwosci ze egr wylaczony a wskazania egr są . jezeli przep;ywomierz od e wiec to polift a13dtc na edc17 egr sam w sobie idiotoodporny dzialajacy dobrze bezproblemowy. nie pasuje mi to wskazanie sondy 0.9 v bo to jest sonda szerokopasmowa wiec teraz odlacz wtyczke sondy i sprawdz jak to jedzie bo wnioskuje ze jezeli sonda ciulowa to afr sie niezgadza z masą powietrza i silnik kuleje
  10. wskazania sondy po uruchomieniu silnika zmieniaja sie po kilku minutach od startu
  11. przepustnica służy do aksamitnego gaszenia i bierze udzial podczas wypalania aby nie bylo nadmiaru powietrza ... jezeli bez jest lepiej nalezy tu ją sprawdzic wykrecic podmienic moze to byc to
  12. 1 paazdziernika 2021 wtedy przecież napisałem o co chodzi trzeba bylo posłuchać od razu albo odpiać wtyczke ....w zimie na mrozie egr nie jest aktywny stąd brak problemów w niskich temp...dostęp do egr w corsie c i do całego osprzętu z wyjatkiem turbiny jest bajecznie prosty ...nie widziałeś jak to siedzi w corsie d ... ale mozesz sobie wyobrazić podszybie nad ścianą grodziową ,którego demontaż nic nie wnosi
  13. skasuj wszystkie bledy i pedal w podloge . jak pojawi sie p0089 to kod sugeruje zeby szukac w regulatorze na listwie cr , ale sądze ze to jednak dalej bedzie wina pompy cr ps. pedal w podloge podczas jazdy oczywiscie
  14. musisz dac a13dtc dte dtj czy dth nie podejdzie poniewaz glowica ma dodatkowy otwor na chlodzenie recyrkulacji spalin egr ...oczywiscie dalo by sie to obejsc ... ale radzilbym zastosowac dtc lub dte ja zas mam tez a13dtc i napewno nie tracilbyk kasy na takidrogi slupek i bym kombinowal
  15. zgadza sie czyli odkrecana byla vacum pompa i jak sie zamienilo sruby gora z dolem to dluzsza opiera sie o glowice i peka pokrywa ... na arteri olejowej i nie idzie tego aluinium pospawac bo i tak olej potem cieknie i trzeba wymieniac. teraz pozostaje posprawdzac podcisnienia do turbiny itp nieszczelnosci
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności