Skocz do zawartości

Korozja w miejscu na koło zapasowe


Gość TheClairvoyant

Rekomendowane odpowiedzi

Gość TheClairvoyant

Witajcie forumowicze :-)

 

Chciałem się Was doradzić w jednej kwestii. Mianowicie, robiąc wiosenne porządki w mojej Corsie, dostrzegłem taki oto widok:

 

xkr8gs8.mc.png P24ob8f.mc.png tfey4Yp.mc.png

 

Jakoś specjalnie wcześniej nie zwracałem uwagi na to miejsce (mam za swoje). Podczas oględzin dostrzegłem troszkę wilgoci pod kołem zapasowym i stąd pewnie taki stan rzeczy.

 

Moje pytanie - co z tym fantem począć?

 

Myślałem o wiertarce/szlifierce + nasadka druciana, oczyszczenie tych miejsc z korozji i zabezpieczenie jakimś impregnatem. Co Wy na to? Jakieś pomysły?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomysł z wiertarką jak najbardziej na miejscu. Najpierw oczyścić a później czymś zabezpieczyć. Oby tylko nie było dziur na wylot bo wtedy cięcie i spawanie Cię nie ominie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość TheClairvoyant

Dzięki za rady. Przed chwilą byłem z ojcem przyjrzeć się dokładniej temu miejscu. Powiem Wam, że nie wygląda to tak źle jak na zdjęciach. Poruszałem trochę blachę, jest sztywna. Najgorzej jest w miejscu tych trzech zaślepek. Jak tak przejechałem palcem po rdzy, to zauważyłem mikroskopijny prześwit. Od spodu też widać rdzę tylko na tym miejscu.

 

No nic. Jutro kupię odpowiednią końcówkę do wiertarki, wyczyszczę blachę z rdzy i zobaczymy co dalej z tym fantem począć :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość boniek1993

Ja też byłem zaskoczony jak pierwszy raz wyjmowałem koło zapasowe. Wyszlifowałem, wyczyściłem, starłem benzyną ekstrakcyjną i dowaliłem chyba z 4-5 warstw farby chloro-kauczukowej i trzyma już ponad 2 lata i zero rdzy, oczywiście od spodu ten sam zabieg. Gdyby to było w bardziej dostępnym miejscu jak koło zapasowe zrobiłbym to bardziej profesjonalnie, ale tutaj nie trzeba gdyż rzadko się tutaj zagląda. Trzeba zrobić tak aby nie zgubić koła zapasowego;] Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 5 tygodni później...

Dołącze sie do tematu w mojej corsie która kupiłem rok temu otóż w miejscu na koło połowa tej blachy na koło była wstawiona i wspawana z innego bardzo elegancko więc rdzy brak. Te gumowe korki jest najlepiej zlikwidować ponieważ ciągną wilgoć i rozprzestrzeniają rdze. A wody tam raczej nie będzie z tego koła wiadomo:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności