Skocz do zawartości

Automatik Getriebe


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Mam wielką prośbę ! Świeci mi się Automatik Getriebe , jak ruszam to bardzo powoli. Właśnie odebrałem samochód z naprawy. Wcześniej tego nie było. Ludzie mam już dość.

 

POMOCY ! Co to może być ?

 

Poprawiłem temat...

- na przyszłość tytułuj konkretnie tematy bo "HELP" raczej nie zda egazminu

 

// mod

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze, ale dlaczego tak wolno rusza...

Jak się "rozbuja" to już jedzie. Poza tym przestała się palić kontrolka sport , czyli to też nie działa. A wymieniali ponoć zawór zwrotny pompy paliwowej...

 

Jeszcze jedno ile kosztuje zawór zwrotny pompy wtryskowej ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedzie wolno bo pracuje w trybie awaryjnym

sport nie bedzie dzialal w takim przypadku

na techa sprawdzic bledy skrzyni

nic innego nie wymodzisz

 

a to ze byl w warsztacie moze byc tlko przypadkiem

ale nie musi

mogli cos sknocic

 

tak czy siak na kompa i tyle

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Czy i ile czasu można jeździć na trybie awaryjnym.

 

2. Co mogło spowodować tryb awaryjny w skrzyni biegów ( przed oddaniem do warsztatu skrzynia działała normalnie - wymieniali zawór zwrotny pompy wtryskowej

 

3. Ile kosztuje zawór zwrotny pompy wtryskowej

 

4. Czy w trakcie regulacji pompy wtryskowej można stwierdzić niedrożność tego zaworu [najpierw wykasowali mnie za : - reg. wtrysków 240 zł , reg. pompy wtryskowej 480 zł , udrożnienie zaworu cyrkulacji spalin 79 zł, reg. nastawnika pompy wtryskowej 180 zł, usługa serwisowa 314 zł]

 

Proszę o odpowiedź ponieważ w ciągu miesiąca wydałem na naprawę 3400 zł . Omega jest z 1998 roku 2,5TD. Niedługo dobiję do ceny samochodu.

 

i jeszcze jedno czy można wyregulować pompę wtryskową w momencie kiedy niedrożny był zawór zwrotny.

 

Historia naprawy -

 

1 samochód nie odpala

 

Warsztat wymienia filtr powietrza, filtr oleju, uszczelkę kolektora ssącego, uszczelkę pokrywy zaworów, popychacze 12 szt. Reguluje - pompę wtryskową, nastawnik pompy wtryskowej, wtryski. Udrażnia zawór cyrkulacji spalin. KOSZT 2500 zł

 

2 po tygodniu samochód ponownie nie odpala. - miałem wrażenie że na tyle wytrzymał akumulator

 

Warsztat wymienia zawór zwrotny pompy wtryskowej , oddaje samochód ze skrzynią w trybie awaryjnym ( przy tym przyśpieszenie ścigam się z rowerem) KOSZT 450 zł.

 

 

Proszę o poradę eksperta - co z tym zrobić. Jeśli nie na forum to mogę również zadzwonić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Czy i ile czasu można jeździć na trybie awaryjnym.

nie jest zalecane jezdzenie w trybie awaryjnym

jak najszybciej do serwisu sprawdzic co padlo

2. Co mogło spowodować tryb awaryjny w skrzyni biegów ( przed oddaniem do warsztatu skrzynia działała normalnie - wymieniali zawór zwrotny pompy wtryskowej

wyzej napisalem

nie zczytasz to sie nie dowiesz

lista usterek jest spora

ad 3 i 4 nie pomoge

nie znam polskich cen

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności