Skocz do zawartości

Instalacja lpg w corsa b 1.2 X12SZ


Gość LuZet

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ostatnio zaczynam rozważać montaż instalacji lpg w mojej corsie b. Posiada silnik 1.2 X12sz o jednopunktowym wtrysku paliwa. Pracuje on bardzo ładnie pali jakieś 7litrów benzyny na sto. Jeżdżę nim od roku Przebieg wynosi ok208 tys. Auto jest z rocznika 1997. Pisałem maila do jednego gazownika pisał ze instalacja jest w 100procentach opłacalna. Natomiast moj znajomy mówi ze do tak starego auta nie jest opłacalny montaż mówi ze instalacja szybko zacznie kończyć silnik. Moje pytanie czy opłaca sie montować lpg do tego modelu silnika czy dobrze będzie sobie radził z gazem? (liczę na opinię posiadaczy) Czy cena montażu gazu 2generacji (1500zł) z butla gazową w miejscu koła zapasowego jest wystarczająca czy jest to zbyt mało? Oraz jakie instalację sa najlepsze? Czytałem gdzieś na forum stag, lovato? Proszę o opinię i porady z góry dziękuję pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Gawlak

najpierw poczytaj na foprum w tym dziale co polecaja chlopaki

pozniej sobie policz kiedy sie zwroci instalacja

i nie ma co montowac najtanszej

pozniej sie to msci (o tym poczytasz tez w dziale LPG)

 

a podstawa to dzienne przebiegi

instalacja wlacza sie po przejechaniu paru kilometrow

silnik musi sie nagrzac do przelaczenia na gaz

wiec jak robisz np 10 w jedna strone do pracy

to polowe i tak robisz na benzynie

wiec oszczednosc niewielka

 

sam rozwazalem montaz LPG

ale robiac 3 kilometry w jedna strone

nawet na gaz sie nie przelaczy

wiec instalacja mi nie jest potrzebna

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dużo poczytam jeszcze na te tematy:) robie jakieś 11km do pracy i od czasu do czasu wyjazdy np do rodziny 30km więc waham sie nad instalacja bo przy tej najtańszej wróci sie dopiero po 1.5roku

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mietekforce