Gość dzoanna Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Witam serdecznie Dwa tygodnie temu kupiłam tigrę benzyna + sekwencja i pojawiły się problemy. Czytałam trochę forum, ale nadal wszystko mi się kotłuje od tych informacji. Mianowicie mam problem tego typu, że na zimnym silniku odpalam normalnie na benzynie. Odczekam troche na postoju zanim sie rozgrzeje, później dodaję gazu i przełącza się na gaz, włączam jedynkę albo wsteczny i po chęci ruszenia gaśnie. Mam problem z ponownym odpaleniem. Kręci, kręci i odpala może za 3 albo więcej razy. Wymieniłam do tej pory akumulator bo był zciuchrany. Obroty też trochę falują na benzynie. Aha i jeszcze po odpaleniu czuć benzyną i idzie biały dym tłumika proszę o pomoc i sugestię   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tryko Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 A w zbiorniczku wyrównawczym ubywa płynu lub robi się ciśnienie ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dzoanna Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 A w zbiorniczku wyrównawczym ubywa płynu lub robi się ciśnienie ? płynu nie ubywa a z ciśnieniem nie mam pojęcia   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Odczytaj też błędy http://forum.opel24.com/topic/18-i-kody-bledow-opel-corsa/   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dzoanna Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Jednak płyn chłodniczy ubywa i z rury wydechowej wydobywa się biały dym przy odpalaniu. Nie wiem czy kolor ma znaczenie. Aha i jeszcze jedno - dzisiaj silnik nagrzal się do 100 st C Jeszcze dodam ze jak odkrecilam zakretke od zbiorniczka z płynem chłodniczym to bardzo zasyczalo, jakbym odkrecala butelkę z napojem gazowanym   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tryko Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 No i tu jest problem uszczelka pod głowicą prawdopodobnie przepalona od przegrzania silnika płyn dostaje się do cylindra i dlatego kopci na biało falują obroty i problem z odpaleniem czeka cię remont silnika   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.