Skocz do zawartości

Zapowietrzone jedno koło


Rekomendowane odpowiedzi

Gość MarcinSkaza

Witam

Zakładam nowy temat bo nigdze nie mogę znaleźć opisu mojego problemu.

Mianowicie chodzi o to że po wymianie tarcz i klocków tył oraz po regeneracji zacisków nie mogę odpowietrzyć lewego tylnego koła.

Głównie chodzi o to że z przewodu hamulcowego leci jakieś 80% powietrza i 20% płynu.

Pompowałem dzś cały dzieć i nic....

Ma ktoś jakieć pomysły co może być przyczyną???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MarcinSkaza

I czy jest jakiś zeby odpowietrzyć to koło pom ijając zacisk hamulcowy? Bo może winna jest jakaś gumka na tłoczku i puszcza powietrze?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nei ma sposobu na odpowietrzenie jak zle jest poskladane albo zle podokrecane

posprawdzaj wszystko

 

zakrec i szukaj wycieku moze cos znajdziesz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

 

Jeżeli z przewodu hamulcowego leci powietrze i znikoma ilość płynu to przyczyna jest tylko jedna.Nieszczelność ukladu hamulcowego.Dziwie się tylko że nie zauważyłeś wyciekow.Obejrzyj dokladnie spód auta oraz podłoże na którym stoi pod kątem wycieków.Pompowałeś cały dzień i nic?.Rozumiem że podczas tego zabiegu dolewałeś płynu.Tam wchodzi ok 0,6 l płynu wiec "wychlapać" go bardzo łatwo.Czy odpowietrzajac hamulce auto stoi np na trawie?.Może dlatego nie widzisz wycieku z układu?.Obstawiam że problem tkwi w zaciskach które regenerowałeś skoro problem nagle się pojawił.Regenerujac zaciski miałes zapewne powód.Po regeneracji wzrosło ciśnienie w układzie co mogło objawic "słabe punkty" układu w innych miejscach.

Edytowane przez Natan

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MarcinSkaza

Cześć

 

Jeżeli z przewodu hamulcowego leci powietrze i znikoma ilość płynu to przyczyna jest tylko jedna.Nieszczelność ukladu hamulcowego.Dziwie się tylko że nie zauważyłeś wyciekow.Obejrzyj dokladnie spod auta oraz podłoże na którym stoi pod kątem wycieków.Pompowałeś cały dzień i nic?.Rozumiem że podczas tego zabiegu dolewałeś płynu.Tam wchodzi ok 0,6 l płynu wiec "wychlapać" go bardzo łatwo.Czy odpowietrzajac hamulce auto stoi np na trawie?.Może dlatego nie widzisz wycieku z układu?.Obstawiam że problem tkwi w zaciskach które regenerowałeś skoro problem nagle się pojawił.

Auto stoi na betonie i suchutko pod spodem. Wymieniany by łprzewód stalowy od zacisku do pierwszej złączki oraz czyzczenie zacisków i wymiana wszystkich uszczelek. Prawy zacisk odpowietrzeł sie w chwilkę a lewy ani rusz. Dodam że pedał hamulca nie rosnie podczaś pompowania ( nie twardnieje). Także pole manewru ogranicza się dozacisku i przewodu. A płynu nie ubywa bo praktycznie samo powietrze leci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności