Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli płukał przy zapalonym rozgrzanym silniku (pewnie tak było) to mógł teoretycznie doprowadzić do zapowietrzenia układu chłodzenia i chwilowego przegrzania oleju (teoretycznie możliwe). Jeśli zalał zimną kranówą rozgrzany silnik to też mógł doprowadzić do szybkiego schłodzenia układu i powstania silnych napreżeń i odkształceń materiału. Trudno Ci jednak bedzie to udowodnić.

Podobno płukał na razie na zimno (przy zimnym nie rozgrzanym silniku). Potem miałem obserwować i przyjechać za 2 dni. Wiem, ze tylko na rozgrzanym płynie wypływał olej, wiec sądzę, ze to rzeczywiście pozostałości na elementach układu. Po prostu boję się, zęby znów nie padło. teraz jazdę próbną odbędę z mechanikiem ;)

Edytowane przez t.p.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności