Gość t.p. Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 (edytowane) Jeśli płukał przy zapalonym rozgrzanym silniku (pewnie tak było) to mógł teoretycznie doprowadzić do zapowietrzenia układu chłodzenia i chwilowego przegrzania oleju (teoretycznie możliwe). Jeśli zalał zimną kranówą rozgrzany silnik to też mógł doprowadzić do szybkiego schłodzenia układu i powstania silnych napreżeń i odkształceń materiału. Trudno Ci jednak bedzie to udowodnić. Podobno płukał na razie na zimno (przy zimnym nie rozgrzanym silniku). Potem miałem obserwować i przyjechać za 2 dni. Wiem, ze tylko na rozgrzanym płynie wypływał olej, wiec sądzę, ze to rzeczywiście pozostałości na elementach układu. Po prostu boję się, zęby znów nie padło. teraz jazdę próbną odbędę z mechanikiem Edytowane 15 Maja 2013 przez t.p.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.