Skocz do zawartości

1.7 Dti utrata mocy i kopci


Gość Tosh2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Od niedawna jestem posiadaczem opelka C z silnikiem 1.7 DTI. Mój problem wygląda następująco: autko gdy ma ok. 1,5 tyś obrotów obojętnie na jakim biegu łapie strasznego muła , poprostu nie jedzie dopiero przy ok 2 tyś pracuje ok jednak wtedy zaczyna wydobywać się czarny dym. Proszę o możliwe wskazówki co to może być ewentualnie jak to rozwiązać. z góry dziękuję za odpowiedzi ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej by bylo sprawdzic czy nie ma bledow przeplywomierza p0100 - p0102 bo moze to byc on .

jezeli przeplywomierz sprawny

wskazanie w takim przypadku moze byc na egr P0400 ,ktory sie nie zamyka itp(do czyszczenia)

lub nieszczelnosci w ukladzie dolotowym

np intercoler uszkodzony

 

jak tu nic nie znajdziesz to sterowanie turbosprezarką :spoko: podcisninie

lub koncząca zywot turbina :niie:

Edytowane przez mati11294

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam, podepnę się pod ten temat bo niema co zakładać nowego bo problem prawdopodobnie jest identyczny.

Co prawda moja corsina nie dymi ale ma tez brak mocy muł taki że normalnie szlag trafia.

 

Wyskakuje mi problem auto z kluczykiem byłem u gościa co podpoił pod kompa i powiedział błąd P0335 czyli czujnik położenia wału.

Autko jeździ nie gaśnie tylko jest mułem nie koniem :-)

I do was mam pytanie czy wasze corsinki 1.7 DTI tz. silnik isuzu są też po prostu mułami czy to może przez ten błąd P0335 ?

 

Współcorsinów proszę o wypowiedzenie w tym temacie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zawsze dzięki BAD ale twój link kończy się w sumie niczym. A mnie interesuje czy jeśli kupie ten czujnik to czy moja corsina zapomni być mułem. Co jak co ale ten czujnik kosztuje 300 PLN, a na tym forum wszyscy polecają oryginalny no chyba że polecisz jakiś zamiennik bo co jak co ale tobie to zaufam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawy i błąd mogą wskazywać na czujnik. Proponowałbym napisać w temacie kolegi Marcela_kk i zapytać czy miał podobne, bo jak widzisz błąd był ten sam.

Co do samego czujnika, to oryginał jak najbardziej, chyba że występują markowe zamienniki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już pytanie zadałem marcelowi_kk. Zobaczym czy odpowie :)

 

No wolałbym zamiennik bo znalazłem za 170 PLN tylko czy on dobry będzie? I oto jest pytanie.

 

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcel_kk

Już pytanie zadałem marcelowi_kk. Zobaczym czy odpowie :-)

 

No wolałbym zamiennik bo znalazłem za 170 PLN tylko czy on dobry będzie? I oto jest pytanie.

 

Pozdrawiam.

Postarałem się odpowiedzieć dość wyczerpująco: http://forum.opel24.com/topic/60836-zczytanie-bledow-metoda-gaz-hamulec-blad-p0335/

Po tej awarii szukałem po forach i dość było opisów w Astrach z tym silnikiem 1.7 DTi, a objawy uszkodzenia

czujnika położenia wału były przeróżne, m.in. auto gasłoa dopiero po ostygnięciu dało się uruchomić, zmniejszała się także moc.

Z tego co wyczytałem to miałem najlżejsza dolegliwość.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności