Skocz do zawartości

Zderzak i nadkole zniszczone na parkingu


Gość Najtel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Ostatnio po powrocie do samochodu pozostawionego na parkingu zobaczyłem, że zderzak jest porysowany oraz nadkole jest pogięte i porysowane, wygląda to tak:

http://imageshack.us/f/546/20130523222142.jpg/

http://imageshack.us/f/46/20130523194214.jpg/

(Przepraszam, że daje w zwykłych linkach, ale nie wiem jak poprawie dodać zdjęcia zeby się wyświetliły) - poprawiłem - silvo44

Teraz pytanie, jako że to jest mój pierwszy samochód, jestem zielony w sprawach napraw karoserii, chciałbym cię dowiedzieć ile może kosztować przywrócenie tego do wyglądu sprzed zdarzenia ?

Pozdrawiam serdecznie

 

20130523222142.jpg
Uploaded with ImageShack.us
20130523194214.jpg
Uploaded with ImageShack.us

 

 

Edytowane przez silvo44

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam zderzak to 2-3 stówki. Zobacz może znajdziesz ten sam kolor i w dobrej kondycji w Twojej okolicy http://allegro.pl/listing/listing.php?string=zderzak+przedni+opel+sintra&search_scope=category-4102

Chyba ze lakiernik zrobi w podobnej cenie to nie warto sobie głowy zawracać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co trzeba zrobić z tym nadkolem ? Lakierować ? Ubytki da się jakoś zamaskować ? Jaki może być koszt ?

Moge zrobić dokładniejsze zdjęcia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej odwiedź 2-3 warsztaty lakiernicze aby poznać ich ceny. Mogą znacznie różnić się od siebie.

O lakiernika na forum raczej trudno aby to wycenił i określił co i jak.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość romantyr

Witam z foto nie wydaje mi się żeby trzeba było zmieniać cały zderzak-wystarczy wyprawka na tych elementach.Koszt to od 150 do 250 zł za element w zależności jaki masz lakier na aucie i od regionu w jakim mieszkasz.