Skocz do zawartości

Signum 3.0 v6 pozno wstaje


Gość ADISTG

Rekomendowane odpowiedzi

Starogard Gdanski
jak zrobie logi to ktos tu bedzie umial je odczytac? :?:

a co z kopceniem???

Edytowane przez ADISTG

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

przy turbinie na wezyku podcisnienia jest taki jakby filterek...... moje pytanie czy to jest filterek, czy jakis zawor zwrotny???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kto i jak Ci tą turbinę regulował ..?? To upustowa czy ze zmienną geometrią?? Po wymianie turbiny .. czyli nowa, regenerowana czy używka??

Tak jak pisza koledzy .. masz problem z turbiną.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16bb0411732f1af7m.jpg

Chodzi o to male zolto/zielone..... wydaje mi sie ze to zaworek zwrotny ale u mnie on nie dziala.....

Edytowane przez ADISTG

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

to nie może być zaworek zwrotny. Wtedy całe sterowanie turbiną byłoby bez sensu! Ciekawe po co to tam tkwi. Może ktoś z Was potwierdzić występowanie takiego ustrojstwa na przewodzie podciśnienia? A może mechanik nie miał czy przewodu połączyć to przebił ten zaworek na wylot i nim połączył. ADISTG mam nadzieję że gruntownie sprawdziłeś owe wężyki czy nie mają dziury?

 

Chociaż jak się dłużej przyglądam budowie tej gruszki to mam wrażenie że tak ma być. Tu jest chyba zastosowane rozwiązanie jak w hamulcach. Podane jest na stałe podciśnienie (stąd ten zaworek) a elektrozawór (wspomagany podciśnieniem reguluje pracą turbiny).

Edytowane przez popencjusz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam. Mam dokładnie to samo, do tego dzisiaj w trasie zapaliła się kontrolka katalizatora, to podobno jest wina turbiny. Do tego czasem przy przyspieszaniu auto się dziwnie trzęsie.jakiś czas temu mechanik pokazał mi tłoczek przy rurce o której pisałeś wcześniej jeśli na włączonym silniku odłączysz ten wężyk tłoczek powinien chodzić płynnie a nie skokowo.

 

 

Doraźnie problem można rozwiązać psikając wd40 na ww tłoczek i przegazować samochód (rozruszać go). Generalnie podobno w takiej sytuacji turbina jest do czyszczenia.

 

Udało ci się rozwiązać problem?? co było przyczyną?

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość grzes08

 

 

egr czysty byl czyszczony niedawno Dodam ze auto bardzo mocno kopci i czasem wpada w tryb awaryjny a na komputerze zadnych bledow

jeżeli auto wpada w tryb serwisowy to musi mieć jakieś błedy .. !!! więc co najwyzej nie umiesz ich odczytać lub nie masz czym lub ktoś Cię robi za durnia ...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności