Gość Luke_Daredevil Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Witam, Problem jak w temacie. Trzykrotne mignięcia oraz załączenie kierunkowskazów do skrętu działają. Problem w tym, że gdy włączę kierunkowskaz do skrętu to nie wyłącza się automatycznie przy wyprostowaniu kierownicy - muszę za każdym razem ręcznie wyłączyć odchylając delikatnie manetkę w przeciwną stronę. Wymontowałem manetkę (plastikowe ramię) i niestety nie zawiera ona żadnego mechanizmu. Jest to po prostu jeden kawałek plastiku. Wymontowałem także cały przełącznik zespolony i zajrzałem do środka ale niestety nie jestem w stanie namierzyć tam żadnego czujnika/przełącznika odpowiadającego za wyłączenie kierunkowskazu. Czy miał ktoś podobne problemy lub wie gdzie szukać przyczyny? Załączam poglądowe zdjęcia.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcov Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Nie swieci przypadkiem ABS? Stalo sie to z dnia na dzien czy wlasnie kupiles samochod?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luke_Daredevil Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 (edytowane) Nie swieci przypadkiem ABS? Stalo sie to z dnia na dzien czy wlasnie kupiles samochod? Auto kupiłem trzy tygodnie temu już z powyższą usterką (jednak wówczas myślałem, że szybko to naprawię we własnym zakresie ) Nie świeci się ani kontrolka ABS, ani żadna inna - podczas jazdy (po włączeniu zapłonu świeci się kontrolka silniczka, samochodzik z kluczem i ciśnienia oleju - wszystkie gasną po uruchomieniu silnika, to chyba ok?). Edytowane 3 Czerwca 2013 przez Luke_Daredevil   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcov Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Wyglada wiec na uwalony przelacznik zespolony. Nie ma zadnych bledow zapisanych w BCM?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 (edytowane) zaznaczylem element odpowiedzialny za wylaczanie to cos w rodzaju halotronu sprawdz czy luty od wewnatrz nie sa zwate lub zerwane a na tym krazku z tasma od poduszki powietrznej powinien byc magnes sprawdz to Edytowane 3 Czerwca 2013 przez mati11294   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luke_Daredevil Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 (edytowane) Czy koledze chodzi konkretnie o ten czerwony, plastikowy element? Wyciągałem go, oglądałem z każdej strony i wg mnie to nie to. Nie ma żadnych elektrycznych wyprowadzeń. Dodatkowo, na pozostałych wstawionych przeze mnie zdjęciach widać od wewnętrznej strony ten fragment przełącznika zespolonego - tam również nie widać żadnych "podejrzanych" elementów. Bardzo proszę, jeśli to możliwe, o dodatkowe wskazówki. Jeśli chodzi o błędy to z metody gaz-hamulec otrzymuję taki kod: Migawkowy kod błędu (metoda gaz-hamulec) Będę wdzięczny za pomoc w odgadnięciu numeru błędu gdyż nie jestem pewien, które mignięcia oznaczają cyfry (niektóre są bardzo krótkie). Edytowane 6 Czerwca 2013 przez Luke_Daredevil   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luke_Daredevil Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Problem kierunkowskazów rozwiązany! Okazało się, że kierownica była przekręcona o jeden obrót w prawo i czujnik kąta skrętu kierownicy wskazywał złe wartości. Po przekręceniu kierownicy i kalibracji czujnika jest ok (wcześniej czujnik nie dał się kalibrować - komputer krzyczał że wskazania z czujnika są poza zakresem).   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.