Skocz do zawartości

Przełącznik kierunkowskazu nie wraca (nie odbija). [CORSA D]


Gość Luke_Daredevil

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Luke_Daredevil

Witam,

Problem jak w temacie. Trzykrotne mignięcia oraz załączenie kierunkowskazów do skrętu działają. Problem w tym, że gdy włączę kierunkowskaz do skrętu to nie wyłącza się automatycznie przy wyprostowaniu kierownicy - muszę za każdym razem ręcznie wyłączyć odchylając delikatnie manetkę w przeciwną stronę.

Wymontowałem manetkę (plastikowe ramię) i niestety nie zawiera ona żadnego mechanizmu. Jest to po prostu jeden kawałek plastiku. Wymontowałem także cały przełącznik zespolony i zajrzałem do środka ale niestety nie jestem w stanie namierzyć tam żadnego czujnika/przełącznika odpowiadającego za wyłączenie kierunkowskazu.

 

Czy miał ktoś podobne problemy lub wie gdzie szukać przyczyny?

 

Załączam poglądowe zdjęcia.

 

uzb076w8z1x0_t.jpg hzj7rr08i498_t.jpg 6gx050cfueb1_t.jpg sdla0d28c6i5_t.jpg ni0qlag2o2qa_t.jpg

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Luke_Daredevil

Nie swieci przypadkiem ABS? Stalo sie to z dnia na dzien czy wlasnie kupiles samochod?

Auto kupiłem trzy tygodnie temu już z powyższą usterką (jednak wówczas myślałem, że szybko to naprawię we własnym zakresie ;)) Nie świeci się ani kontrolka ABS, ani żadna inna - podczas jazdy (po włączeniu zapłonu świeci się kontrolka silniczka, samochodzik z kluczem i ciśnienia oleju - wszystkie gasną po uruchomieniu silnika, to chyba ok?).

Edytowane przez Luke_Daredevil

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

post-31616-0-23725300-1370280330_thumb.jpg

 

 

zaznaczylem element odpowiedzialny za wylaczanie

 

to cos w rodzaju halotronu

 

sprawdz czy luty od wewnatrz nie sa zwate lub zerwane

a na tym krazku z tasma od poduszki powietrznej powinien byc magnes sprawdz to

Edytowane przez mati11294

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Luke_Daredevil

Czy koledze chodzi konkretnie o ten czerwony, plastikowy element? Wyciągałem go, oglądałem z każdej strony i wg mnie to nie to. Nie ma żadnych elektrycznych wyprowadzeń. Dodatkowo, na pozostałych wstawionych przeze mnie zdjęciach widać od wewnętrznej strony ten fragment przełącznika zespolonego - tam również nie widać żadnych "podejrzanych" elementów. Bardzo proszę, jeśli to możliwe, o dodatkowe wskazówki.

 

Jeśli chodzi o błędy to z metody gaz-hamulec otrzymuję taki kod:

Migawkowy kod błędu (metoda gaz-hamulec)

 

Będę wdzięczny za pomoc w odgadnięciu numeru błędu gdyż nie jestem pewien, które mignięcia oznaczają cyfry (niektóre są bardzo krótkie).

Edytowane przez Luke_Daredevil

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Gość Luke_Daredevil

Problem kierunkowskazów rozwiązany!

Okazało się, że kierownica była przekręcona o jeden obrót w prawo i czujnik kąta skrętu kierownicy wskazywał złe wartości. Po przekręceniu kierownicy i kalibracji czujnika jest ok (wcześniej czujnik nie dał się kalibrować - komputer krzyczał że wskazania z czujnika są poza zakresem).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności